پایگاه خبری خانه فوتبال:

با وجود نزدیک شدن به نیم فصل مسابقات لیگ برتر، سرخ‌پوشان همچنان از این باشگاه طلب دارند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالی که مسابقات لیگ برتر به نیم فصل خود نزدیک می‌شود، باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته در قبال بازیکنان خود به تعهداتی که دارد عمل کند. بازیکنان پرسپولیس تا اینجای لیگ حدود 20 درصد از مطالبات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دریافت کردند و این در حالی است که آنها انتظار داشتند حداقل 15 درصد دیگر تا امروز دریافتی داشته باشند که این بدقولی از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس انجام شده است. این درحالی است که رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در جلسه هفته گذشته با پنج بازیکن به آنها وعده داده بود که به زودی مطالبات آنها واریز خواهد شد که این اتفاق رخ نداده است.

از طرف دیگر بازیکنان پرسپولیس طلب‌های دیگری هم از این باشگاه دارند نظیر پاداش‌های آسیایی و همچنین آپشن‌هایی که باید به آنها پرداخت می‌شده که این اتفاق فعلا رخ نداده و مشخص نیست که آیا رضا درویش چه زمانی به وعده‌هایی که به بازیکنان داده عمل خواهد کرد.

بازیکنان پرسپولیس حتی پاداش برد مقابل سپاهان در فصل گذشته لیگ برتر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هنوز دریافت نکرده‌اند و چشم‌انتظار هستند تا ببینند وعده‌هایی که به آنها داده شده رنگ واقعیت به خود می‌گیرد و یا همچنان باید منتظر باشند. باشگاه پرسپولیس با وجود درآمدهایی که از حضور در بورس به دست آورده همچنان طلبکارانی دارد که بخش عمده‌ای از آنها پیراهن این تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برتن می‌کنند!

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: