پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی استقلال درباره ابرستاره تیم ملی پرتغال قبل از جام جهانی 2022 قطر صحبت کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در مصاحبه با سایت «TuttoMercatoWeb» درباره مسائل مختلفی صحبت کرد که شرح زیر است:

*ترکیب فعلی پرتغال را چگونه می بینید؟

ما بازیکنان خوبی در دفاع، در خط میانی و هم در حمله داریم و می توانیم تاکتیک های متفاوتی را اجرا کنیم. انتخاب بازیکنان اصلی برای مربی فرناندو سانتوس آسان نخواهد بود، همچنین به این دلیل که چندین بازیکن قوی از ترکیب خارج شده‌اند. به عنوان مثال، من به ژائو موتینیو فکر می کنم، ما پرتغالی ها همه مثبت اندیش هستیم، می توانیم یک تورنمنت بزرگ در قطر داشته باشیم.

*آیا پرتغال به‌عنوان مدعی قهرمانی در جام جهانی است؟

بیایید این طور بگوییم که امروز در بین 5-6 تیم ملی است که می تواند برای عنوان قهرمانی رقابت کند. من واقعاً امیدوارم که کشورم بتواند موفق شود. برای ما فوق العاده است که در جام جهانی تاریخ سازی شویم اما تیم های قدرتمند دیگری وجود دارد که باید شکست دهیم. برای همه سخت خواهد بود و مثل همیشه در این مسابقات کمی شانس هم نیاز دارید.

*به نظر شما دوران کریستیانو رونالدو به پایان رسیده است؟

نه، دوران او به پایان نرسیده است. واضح است که کریستیانو دیگر مانند گذشته جوان نیست، اما او هنوز کیفیت، قدرت و تجربه لازم برای رویارویی با چالش های بزرگ در این سطح را دارد. CR7 انگیزه زیادی را پیش از جام جهانی قطر دارد. او می‌خواهد یک بار دیگر حمایت کشورش را داشته باشد. او ماه‌هاست که آماده می‌شود و فکر می‌کنم در جام جهانی به اوج برسد. 

*در میان استعدادهای جوان، ستاره رافائل لیائو، بازیکن آث میلان می درخشد.

لیائو یکی از بزرگترین استعدادهای پرتغال است، او در میلان واقعاً خوب عمل می کند و بازی بعد از بازی بهتر می شود. من فکر می کنم آینده بزرگی در پیش دارد. او در حال حاضر بازیکن بسیار قوی ای است اما پتانسیل این را دارد تا بهتر شود.

*اظهار نظری اجتناب ناپذیر در مورد استقلال ، جایی که به عنوان مربی اخیرا با قهرمانی در اولین سوپرجام این باشگاه تاریخ ساز شد.

استقلال چالش خوبی برای من است. من مربی تیمی با 35 میلیون هوادار هستم، مهمترین و پرطرفدارترین باشگاه در کل آسیا در شبکه های اجتماعی است. اوضاع خیلی خوب پیش می رود، ما با دو امتیاز کمتر در جدول رده بندی دوم هستیم. پرسپولیس صدرنشین  است و ما به تازگی اولین سوپرجام تاریخ خود را به دست آورده ایم. من از عملکرد تیمم راضی هستم، می خواهیم تا آخر برای قهرمانی بجنگیم

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: