پایگاه خبری خانه فوتبال:

با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، در تمامی مدارس پایتخت، آموزش در روز چهارشنبه به صورت مجازی برگزار می‌شود. شایان ذکر است تمامی مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی تهران نیز فردا تعطیل خواهند بود.
بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان‌های تهران و البرز ، تمام مقاطع تحصیلی استان تهران و البرز به جز دماوند، فیروزکوه و پردیس روز چهارشنبه غیرحضوری شد.
جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا امروز برگزار شد. بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان‌های تهران و البرز ، تمام مقاطع تحصیلی استان تهران و البرز به جز دماوند، فیروزکوه و پردیس روز چهارشنبه غیرحضوری شد.

تعطیلی مدارس
همچنین بر اساس مصوبات این کارگروه، چهارشنبه دوم آذرماه در تمامی شهرستان‌های استان‌های تهران و البرز به استثنای پردیس، دماوند و فیروزکوه مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌ها تعطیل خواهند بود و تمام مقاطع تحصیلی غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.

همچنین فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز و فروش مجوز روزانه طرح و ترافیک توسط شهرداری تهران تا روز پنج‌شنبه ممنوع است. از شهروندان تقاضا می‌شود از تردد غیرضرور خودداری کنند.


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: