پایگاه خبری خانه فوتبال:

,واکنش سرمربی آلمان به حذف احتمالی ژرمن ها در جام جهانی واکنش نشان داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، سرمربی تیم ملی آلمان در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا با کاستاریکا گفت: فکر می‌کنم اگر به جدول گروه نگاه کنید، کاستاریکا هنوز شانس  رسیدن به جمع ۱۶ تیم برتر جام جهانی را دارد و اگر آن‌ها و اسپانیا پیروز شوند، می‌توانند به دور بعد بروند. من انتظار بازی دفاعی را از کاستاریکا دارم، همان‌طور که در بازی با ژاپن نشان دادند. این مهم است که راه‌حل‌هایی را برای این بازی پیدا کنیم. 
«هانسی فلیک» ادامه داد: ما باید رقیب خود را وادار به اشتباه‌کردن کنیم. می‌خواهیم فوتبالی مدرن را به نمایش بگذاریم و تمام تلاش خود را برای بازی فردا به کار خواهیم بست.

سرمربی سابق بایرن مونیخ درباره امکان حذف آلمان از جام جهانی و عواقب آن بر آینده کاری‌اش گفت: می‌توانم از طرف خودم بگویم که همچنان مربی تیم ملی هستم ، تا سال ۲۰۲۴ قرارداد دارم و منتظر برگزاری جام ملت‌های اروپا در خانه هستم اما هنوز با این مهم فاصله داریم. این سؤال را فردا و بعد از بازی از من بپرسید. من به دید مثبت به مسائل نگاه می‌کنم و به این موضوع فکر نمی‌کنم.

دیدار آلمان و کاستاریکا فردا به طور همزمان از ساعت ۲۲:۳۰ با بازی اسپاینا و ژاپن آغاز می‌شود و آلمان تک امتیازی برای صعود از گروه خود، محکوم به پیروزی است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: