پایگاه خبری خانه فوتبال:

فوق‌ستاره تیم ملی فرانسه می‌گوید قهرمانی دوباره در جام جهانی به دغدغه شیرینی برای او تبدیل شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، «کیلیان امباپه» مهاجم تیم ملی فرانسه در پیروزی دیشب سه بر یک تیمش برابر لهستان، دو گل به ثمر رساند تا تعداد گل‌های خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به عدد پنج برساند.
امباپه ۲۳ ساله که نقش بزرگی در قهرمانی فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه داشت، پس از پایان بازی دیشب درباره قهرمانی دوباره در جام جهانی گفت: البته که (بردن) این جام جهانی یک دغدغه و هدف برای من است. این رقابتی است که در رؤیای من بوده است. من این فصل را برای این رقابت ساخته‌ام تا برای آن از لحاظ بدنی و ذهنی آماده باشم. من می‌خواستم آماده به اینجا بیایم. تا حالا که اوضاع خوب پیش رفته اما ما هنوز راه طولانی برای رسیدن به هدفی که برای خود تعیین کرده‌ایم، در پیش داریم.

مهاجم جوان خروس‌ها درباره انتخاب‌شدن به‌عنوان بهترین بازیکن جام نیز گفت: تنها هدف من قهرمانی در جام جهانی است و این در حال حاضر به معنای پیروزی در مرحله یک‌چهارم نهایی است. من به اینجا نیامده‌ام تا توپ طلا را ببرم. من اینجا هستم تا قهرمان شوم و به تیم ملی فرانسه کمک کنم.

او درباره دوری‌اش از رسانه‌ها هم گفت: بسیاری از افراد می‌گویند چرا من صحبتی با رسانه‌ها نمی‌کنم، اما من مشکل شخصی با خبرنگاران ندارم. من فقط به این احتیاج دارم که بر بازی‌ها تمرکز کنم و در این رابطه به تمرکز ۱۰۰ درصد نیاز دارم. من نمی‌توانم انرژی خود را برای مسائل دیگر هدر بدهم.

امباپه در ۶۳ باری که با لباس آبی فرانسه به میدان رفته، ۳۳ بار موفق به گلزنی شده و اکنون هفتمین گلزن برتر تاریخ فرانسه است. او همچنین با پشت‌سر گذاشته «پله» افسانه‌ای، به اولین بازیکنی تبدیل شده که قبل از ۲۴سالگی به رکورد ۹ گل‌زده در جام جهانی می رسد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: