پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه پرسپولیس به مناسبت درگذشت پیشکوست فوتبال ایران واکنش نشان داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه پرسپولیس به مناسبت درگذشت پیشکوست فوتبال ایران واکنش نشان داد و نوشت: با تاسف فراوان، باشگاه پرسپولیس یکی دیگر از عزیزان خود را از دست داد.
کریم باوی، مهاجم سرشناس فوتبال ایران و پرسپولیس که پروازها و ضربات سر او در فوتبال ایران شهره بود و با گل‌هایش برای تیم ملی ایران و تاریخ پرسپولیس خالق صحنه‌های زیبا شد، امروز در آخرین پرواز، به دیدار حق شتافت و دار فانی را وداع گفت.

کریم باوی تا چند هفته دیگر تازه باید 58 سالگی و به روایتی دیگر 59 سالگی را جشن می‌گرفت. او متولد نهم دیماه بود. زاده خرمشهر و مثل همه همشهریانش خونگرم و صبور.

او را در زمره موفق‌ترین سرزنان فوتبال ایران برمی‌شمارند. از شاهین به پرسپولیس آمد و به نسبت مدت کوتاه حضور در تیم ملی، از گلزنان موفق رده ملی بود. او در سال‌های تعطیلی لیگ سراسری فوتبال ایران، توانست عنوان آقای گلی باشگاه‌های تهران را نیز از آن خود سازد.

باشگاه پرسپولیس این ضایعه را به خانواده آن مرحوم، جامعه ورزش و فوتبال و به ویژه خانواده بزرگ پرسپولیس تسلیت می‌گوید. از بارگاه الهی برای وی آمرزش و رحمت و برای بازماندگان صبر و طول عمر مسالت داریم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: