پایگاه خبری خانه فوتبال:

در دیداری پر هیجان و دیدنی شیرهای اطلس موفق شدند پرتغال را در دور رقابتها کنار بزنند و به نیمه‌نهایی صعود کنند
به گزارش "ورزش سه" دو تیم پرتغال و مراکش بازی پر برخوردی را در نیمه اول به به نمایش گذاشتند. پرتغال با وجود این که در ۱۵ دقیقه ابتدایی مالک توپ و میدان بود و روی دروازه مراکش فشار می‌آورد، موفق به خلق موقعیت جدی و باز کردن دروازه آنها نشد. شیرهای اطلس در طرف دیگر به آرامی خود را در زمین مسابقه پیدا کردند و دوبار با ارسال از کناره‌ها یوسف النصیری دروازه کاستا را تهدید کرد اما در گلزنی ناکام بود. در دقیقه ۴۲ عطیات الله توپ را در نزدیکی های نقطه پنالتی برای یوسف نصیری اریال کرد و او با پروازی بلند توپ را وارد دروازه پرتقال کرد تا مراکش یک بر صفر از حریف پیش بیفتد. در ادامه ضربه بازیکنان پرتغال از جناح راست به تیر افقی دروازه خورد ولی بازیکنان پرتغال از توپ برگشتی استفاده نکردند. در وقت‌های تلف شده هم سرنگونی برونو فرناندز در محوطه با اعتراض شدید بازیکنان و کادرفنی پرتغال همراه شد ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت و با سوت خود پایان نیمه را با نتیجه یک بر صفر اعلام کرد.

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر - یک چهارم نهایی

ورزشگاه: الثمامه (دوحه) - ساعت ۱۸:۳۰ - تماشاگر:۴۴۱۹۸

داور: فاکوندو تیو (آرژانتین)/ کمک‌ها: ازکیل بریلوفسکی و گابریل چاده (آرژانتین)/ داور چهارم: ایوان بارتون (السالوادور)/ داور ویدیویی: مائورو ویلیانو (آرژانتین)

تیم ملی مراکش:

یاسین بونو، جواد الیمیغ، رومین سایس (۵۷ اشرف دری)، اشرف حکیمی، یحیی عطیات الله، سفیان آمرابات، ازدین اوناهی، سلیم عماله (۶۵ ولید چدیرا) ، حکیم زیاش (۸۱ زکریا ابوخلال)، سوفیان بوفال (۸۱ یحیی جبرانه)و یوسف النصیری (۶۵ بدر بنون)

سرمربی: ولید رکراکی

تیم ملی پرتغال:

دیوگو کاستا، رافائل گوئررو (۵۱ ژوآئو کانسلو)، روبن دیاز، پپه، دیوگو دالوت (۷۹ ریکاردو هورتا)، برناردو سیلوا، روبن نوس (۵۱ کریستیانو رونالدو)، اوتاویو (۶۹ ویتینها)، برونو فرناندز، گونچالو راموس (۶۹ آندره سیلوا) و ژائو فلیکس

سرمربی: فرناندو سانتوس

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: