پایگاه خبری خانه فوتبال:

لیونل مسی در مرحله نیمه نهایی جام جهانی مرد همه کاره آرژانتین بود که توانست برای سومین مسابقه در این رقابت‌ها هم گلزنی کند هم پاس گل بدهد که این اتفاق در دیدار برابر کرواسی او را با ۵ گل زده به صدر جدول گلزنان رساند و همچنین در صدر جدول برترین پاسورها قرار داد.

کیلیان امباپه که همانند مسی ۵ گل در جام جهانی ۲۰۲۲ به ثمر رسانده، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی مقابل انگلیس نتوانست دروازه جردن پیکفورد را باز کند یا حتی پاس گل بدهد که این روند در دیدار ماقبل فینال برابر مراکش هم برای او تکرار شد.

امباپه که انگیزه زیادی برای گلزنی مقابل مراکش داشت، با وجود اینکه عامل اصلی پایه‌گذاری هر دو گل تیمش در این مسابقه بود، اما هیچ گل یا پاس گلی به نام او ثبت نشد تا مثل لیونل مسی با ۵ گل زده وارد فینال جام جهانی شود.

علاوه بر اینکه امباپه مقابل مدافعان مراکش محاصره شده و فرصت‌سوزی داشت، آنتوان گریزمان نیز با وجود نقش در گل اول این مسابقه، نتوانست چهارمین پاس گل خود در جام جهانی را ثبت کند تا در کنار مسی، هری کین و برونو فرناندز با ۳ پاس گل بماند.

حالا فینال جام جهانی ۲۰۲۲ بهترین فرصت برای خودنمایی لیونل مسی، کیلیان امباپه و آنتوان گریزمان است تا بتوانند به آقای گلی و بهترین پاسور این رقابت‌ها دست پیدا کنند و در کنار آن، جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: