پایگاه خبری خانه فوتبال:

دلیل تاخیر در پرداخت بازیکنان داخلی تیم استقلال مشخص شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با تلاش‌های علی فتح‌الله زاده، پس از تامین منابع مالی و باز شدن حساب بسته باشگاه استقلال به خاطر شکایت یکی از طلبکاران که گفته می‌شود در سال‌های قبل نیز جزو مدیران باشگاه محسوب می‌شد، قرار بود مطالبات بازیکنان داخلی تیم طی روزهای 4شنبه و 5شنبه پرداخت شود.

با اینحال این اتفاق نیفتاد تا شایعات جدیدی پیرامون پرداخت مطالبات شاگردان ساپینتو مطرح شود. براساس پیگیری‌ها مشخص شد باشگاه استقلال هیچ مشکلی برای پرداخت پول بازیکن ندارد. منابع ریالی لازم تهیه شد و در حساب باشگاه استقلال نیز قرار گرفت اما چون این باشگاه یک شرکت بورسی محسوب می‌شود، طولانی شدن پروسه اداری و بانکیِ پرداخت پول باعث شد پرداخت مطالبات بازیکنان به روزهای اول در هفته پیش رو موکول شود.

باشگاه استقلال حتی روز چهارشنبه همه امور مربوط به حسابداری، تعیین درصد پرداختی‌ها و ارقام را انجام و آن را در اختیار بانک قرار داد و حالا پرداختی ها باید توسط بانک صورت بگیرد اما چون نامه‌نگاری‌ها و اخذ مجوزهای لازم به دلیل بورسی بودن باشگاه زمان بر است، این اتفاق در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه عملی نشد.

تمام این موارد و مسائل به بازیکنان تیم اطلاع داده شده و طبق قول جدید، قرار است مطالبات آن‌ها برای اینکه همگی به دریافتی 40 درصد برسند، طی روزهای شنبه و یکشنبه پرداخت شود.


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: