پایگاه خبری خانه فوتبال:

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس عامل برتری احتمالی این تیم مقابل استقلال در دربی 99 را مشخص کرد.
سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دربی 99 که قرار است روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شود اظهار داشت: شرایط این روزهای فوتبال ما واقعاً عجیب است، چرا که دو ماه است که فوتبال به دلیل جام جهانی قطر در ایران تعطیل شده و به دنبال آن پرسپولیس مثل سایر باشگاه‌ها دوماه است که از شرایط مسابقه دور شده و ما هم اطلاع چندانی از وضعیت این تیم نداریم؛ البته این مسئله در کشور ما وجود دارد و دیدید که فوتبال در همه جای دنیا همچنان در حال برگزاری است. مسئله بعدی این است که بعد از جام جهانی بلافاصله بازی دربی برگزار می‌شود که این خوب نیست. 

وی افزود: دربی در همه جای دنیا حساس‌ترین بازی آن کشور است، اما فدراسیون فوتبال ما این بازی را در شرایطی برگزار می‌کند که هم پرسپولیس و هم استقلال دو ماه است از شرایط مسابقه دور شده‌اند. به نظر من فدراسیون فوتبال بهتر بود این بازی را قبل از جام جهانی برگزار می‌کرد یا اینکه یکی دو هفته دیرتر دربی برگزار می‌شد. با این همه باید بگویم که این مسائل حواشی است و من هم از شرایط پرسپولیس به صورت ریز بی‌خبرم اما می‌دانم که بازی تدارکاتی انجام دادند و امیدوارم برای این بازی آماده باشند پرسپولیس که امتیاز بازی حساس با استقلال را کسب کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که با شرایط به وجود آمده به نظر شما این بازی برنده خواهد داشت یا خیر، تصریح کرد: با شرایطی که توصیف کردم به نظرم بازی جذابی را شاهد نباشیم، چرا که هر دو تیم بعد از دو ماه تعطیلی وارد این مسابقه می‌شوند، اما اگر قرار است بازی مساوی شود هم امیدوارم که در این بازی گل ببینیم و نتیجه بدون گل نشود. البته امیدوارم دو تیم برای برد به زمین بیایند تا بازی کسل‌کننده نباشد، هر چند که شنیده‌ام تماشاگران هم قرار است به ورزشگاه بیایند و این مسئله به خودی خود به کیفیت بازی کمک می‌کند.

انتظاری درباره این که نقطه قوت پرسپولیس از نظر شما کدام بازیکن یا کدام پست است، افزود: اگر این سؤال را دو ماه پیش از من می‌پرسیدید می‌گفتم که خط حمله پرسپولیس شرایط فوق‌العاده‌ای دارد اما با توقف لیگ، باید ببینیم شرایط چطور شده است، هر چند که این توقف به نوعی برای بازیکنان خارجی یک توفیق اجباری هم شده که با شرایط فوتبال ما بیشتر آشنا شوند. با این همه معتقدم که خط حمله پرسپولیس بسیار خطرناک است و می‌تواند نتیجه را عوض کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اینکه چه نظری در خصوص استقلال و شرایط این روزهای این تیم دارد افزود: استقلال هم روند خیلی خوبی داشته و هم اینکه در بالای جدول هستند نشان می‌دهد که آنها کیفیت خوبی دارند. به نظرم استقلال هم برای گرفتن نتیجه به این بازی می‌آید چرا که برد در دربی کمتر از قهرمانی برای هواداران نیست. استقلال روند خوبی تا اینجا داشته و یک مربی خوب خارجی دارد. هر دو تیم با شرایط خوبی وارد دربی می‌شوند و امیدوارم که یک بازی جذاب از هر دو تیم مطرح ایران ببینیم.

انتظاری ادامه داد: موضوع بعدی این است که دربی تهران دو روز بعد از فینال جام جهانی برگزار می‌شود و این مسئله مطمئنا انتظارات هواداران را زیاد می‌کند و شاید از نظر آنها سطح کیفی این دو بازی بسیار زیاد باشد. به هر حال نگاه همه فوتبال دوستان به جام جهانی و فوتبال سطح بالای آن است و شاید این موضوع باعث شود که دربی به چشم نیاید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: