پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی پیشین تیم ملی هلند از علاقه خود برای بازگشت به دنیای مربی‌گری سخن گفت.
به گزارش خبرگزاری فارس، «لوئیز فن‌خال» سرمربی ۷۱ ساله پیشین تیم ملی هلند گفته در صورت رسیدن پیشنهاد هدایت تیم ملی پرتغال، درها برای بازگشت به دنیای فوتبال را باز گذاشته است.
سومین دوره حضور فن‌خال بر روی نیمکت تیم ملی کشورش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در حالی به پایان رسید که آن‌ها در یک بازی دراماتیک برابر آرژانتین، مغلوب قهرمان جهان شدند.
سرمربی پیشین تیم‌های منچستریونایتد، آژاکس و بایرن مونیخ که اخیراً توانست بیماری سرطان را شکست دهد، یک‌بار پس از جدایی از شیاطین سرخ اعلام بازنشستگی کرد اما بار دیگر هدایت تیم ملی کشورش را قبول کرد.

فن‌خال گفته بود بازی با آرژانتین، آخرین حضور او بر روی نیمکت مربی‌گری خواهد بود اما جدایی «فرناندو سانتوس» از تیم ملی پرتغال او را وسوسه کرده تا بار دیگر به عرصه فوتبال بین‌المللی بازگردد.

فن‌خال در این‌باره به رادیو هلند گفته است: من یک بار دیگر بازنشسته شده‌ام اما اگر پرتغالی‌ها به من زنگ بزنند، گوش خواهم داد. این چیزی است که می‌خواهم بگویم.

تیم ملی پرتغال که با تعدادی از ستارگان نامدار مانند رونالدو، برونو فرناندز، برناردو سیلوا و روبن دیاس به قطر رفته بود، مقابل مراکش شگفتی‌ساز در مرحله یک‌چهارم نهایی شکست خورد و به خانه بازگشت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: