پایگاه خبری خانه فوتبال:

مرخصی 48 ساعته یورگن لوکادیا برای بازگشت به ایران در حالی بامداد فردا به پایان می‌رسد که هنوز بلیت برگشت برای او تهیه نشده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌در آستانه دیدار پرسپولیس مقابل استقلال یورگن لوکادیا مهاجم هلندی تیم پرسپولیس به بهانه دیدار با خانواده خود تهران با به مقصد اسپانیا ترک کرد تا غیبت او در نود و نهمین دربی به ضرر سرخ‌پوشان تمام شود.یحیی گل‌محمدی در هفته‌های اخیر حساب ویژه‌‌ای روی این مهاجم کرده بود اما غیبت لوکادیا و مصدومیت دیاباته از طرف دیگر برنامه‌های تاکتیکی سرمربی پرسپولیس را به هم ریخت.

از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس که مدعی است که به تمام تعهدات خود نسبت به لوکادیا عمل کرده با مرخصی 48 ساعته این بازیکن برای سفر به اسپانیا موافقت کرد. از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس مدعی شده بود که اگر لوکادیا طبق تعهدش تا 48 ساعت آینده به تهران برنگردد از او به فیفا شکایت خواهند کرد. 48 ساعت لوکادیا بامداد فردا تمام می‌شود اما چیزی که مشخص است این است که این بازیکن قطعا تا روز جمعه به تهران نخواهد آمد

باشگاه پرسپولیس هنوز برای مهاجم هلندی خود بلیت برگشت تهیه نکرده و از طرفی با وجود ادعای مرخصی 48 ساعته، به این بازیکن تا روز جمعه فرصت داده‌اند تا خود را به تهران برساند و اینکه لوکادیا به تهران برگردد معمایی است که پاسخ آن را حتی مسؤولان باشگاه هم نمی‌دانند.

* بشار رسن الگوی لوکادیا نشد!

لوکادیا که به بهانه دیدار با خانواده ایران را ترک کرد مشخص نیست که هنوز به تهران برگردد یا نه. از طرف دیگر مسؤولین باشگاه پرسپولیس برای متقاعد کردن این مهاجم جهت ماندن در تهران و حضور در ربی بشار رسن بازیکن عراقی پیشین خود را برای لوکادیا مثال زدند که با وجود درگذشت مادرش در تهران ماند تا پرسپولیس را مقابل الدوحیل قطر همراهی کند اما با وجود این مسائل باز هم لوکادیا حاضر به ماندن در تهران نشد تا در نهایت کشورمان را ترک کند.

به دلیل درخواست لوکادیا گفته می‌شود حتی کادر فنی که در ابتدا مخالف رفتن او بوده در نهایت با بیان اینکه وضعیت روحی این مهاجم به کار پرسپولیس نمی‌آید با مرخصی مهاجم هلندی خود موافقت کردند. یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از دربی که شب گذشته انجام شد هم به این موضوع واکنش نشان داد و در صورتی که لوکادیا به تهران برگردد احتمالا با جرایمی هم روبه‌رو شود. این شبهات در حالی مطرح شده که باید دید یورگن لوکادیا طبق قول و قرار خود به تهران برمی‌گردد یا نه هر چند مسؤولان باشگاه به این موضوع خیلی امید ندارند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: