پایگاه خبری خانه فوتبال:

محمد ربیعی پس از فرصت سوزی بازیکنان مس رفسنجان واکنشی فوق احساسی داشت و دستانش را به شدت چندین بار تکان داد!
به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم های استقلال و مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید.

حاشیه های این بازی به شرح زیر است:

* پیش از سوت آغاز نیمه دوم داور مسابقه به خاطر ماجراهای بین دو نیمه به روی ماتا دستیار ساپینتو و حامد لک دروازه‌بان ذخیره مس رفسنجان کارت زرد داد. 

* آرش رضاوند که با شروع نیمه دوم به سمت جایگاه ویژه‌ می‌رفت در گفت‌وگو با اعضای تیم مس رفسنجان که روی سکوها بودند اعلام کرد در دقیقه ۳۶ داور یک‌پنالتی برای استقلال نگرفت. 

* در اوایل نیمه دوم، ساپینتو نسبت به عدم اعلام خطا روی دروازه‌بان تیمش به تصمیم داور که کرنر اعلام کرده بود اعتراض کرد. به همین خاطر داور چهارم او را به سمت نیمک آبی‌ها هدایت کرد. 

* در دقیقه۸۰ و پس از شوت خطرناک بازیکن مس که با اختلاف کم از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت، محمد ربیعی با ارتفاع زیادی به هوا پرید! 

* رضا میرزایی بازیکن استقلال هنگامی‌که قصد داشت به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شود با تاکید داور‌چهارم لباس زیر خودش را که به رنگ آبی بود از تن خارج کرد و دوباره پیراهن استقلال را پوشید. 

* محمد ربیعی پس از فرصت سوزی بازیکنان مس رفسنجان واکنشی فوق احساسی داشت و دستانش را به شدت چندین بار تکان داد! 

* روی‌ ماتا در دقیقه ۸۷ نسبت به تصمیم داور به شدت اعتراض کرد و داور چهارم نیز به صورت جدی به او تذکر داد که روی نیمکت بنشیند. 

* در دقیقه۹۰ بازیکن مس رفسنجان در محوطه جریمه استقلال سرنگون شد و اعضای این تیم شدیدا اعتراض کردند. در این لحظه محمد ربیعی که افسوس تعلل شاگردانش درمحوطه جریمه استقلال را می‌خورد به شدت بالا و پایین می‌پرید!

* پس از موقعیت سوزی مسی‌ها در آخرین لحظه بازی نیمکت نشینان این تیم به شدت افسوس خوردند. محمد ربیعی در این صحنه روی طمین نشست و سرش را روی چمن گذاشت!

* در دقیقه آخر بازی مهاجم مس در فرصتی تک به تک آخرین شانس بازی را از دست داد و ضربه را به آسمان زد

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: