پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه استقلال از 3 بازیکن خارجی خود خواسته برای دریافت مطالبات شان کمی حوصله به خرج بدهند!
به گزارش "ورزش سه"، رافائل سیلوا، کوین یامگا و عزیزبک آمانوف 3 بازیکن خارجی استقلال هستند که دریافتی شان نسبت به قراردادی که امضا کرده‌اند، کمتر بوده و به همین خاطر ناراحتی خود را به باشگاه اعلام کرده‌اند.
در این بین یامگا و سیلوا با نامه رسمی از باشگاه خواسته‌اند که مطالبات شان پرداخت شود و آمانوف نیز در جلسه ای که با مسئولان استقلال داشته خواهان این مساله شده است.
این 3 بازیکن در قرارداد خود زمان های دریافت پول از باشگاه را قید کرده‌اند اما مشکلات مالی سبب شده تا مدیران استقلال نتوانند سر موعد ارز مورد نیاز برای پرداخت پول آنها را تامین کنند و همین موضوع موجب دلخوری نفرات شده است.

در این شرایط مدیران استقلال به 3 بازیکن خارجی اعلام کرده‌اند طی روزهای آینده مبلغی دیگر را به آنها پرداخت خواهند کرد. مبلغی که هنوز از منبعی تامین نشده و علی فتح‌الله‌زاده در تلاش است تا این پول را هرطور شده به دست آورد و به سیلوا،‌یامگا و آمانوف بپردازد.

بی شک ادامه دار شدن عدم پرداخت مطالبات 3 بازیکن خارجی می‌تواند مشکلات بعدی را برای استقلال ایجاد کند؛ خصوصا اینکه یامگا و سیلوا در نامه های خود به باشگاه مهلت چند روزه ای را به مدیران برای پرداخت پول داده بودند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: