پایگاه خبری خانه فوتبال:

اولین بازی کریستیانو رونالدو برای تیم النصر عربستان سعودی که قرار بود امروز (پنجشنبه) برگزار شود، به تعویق افتاد چرا که ستاره پرتغالی دو جلسه محروم شده است. محرومیت او مربوط به مجازاتی است که در زمان حضورش در منچستریونایتد از سوی کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس برای وی در نظر گرفته شد.

رونالدو ماه آوریل سال گذشته، پس از شکست یک بر صفر منچستریونایتد در ورزشگاه گودیسون پارک برابر اورتون، هنگام خروج از میدان و در مسیر تونل رختکن، گوشی تلفن همراه یک پسر اوتیسمی که داشت از او فیلم می‌گرفت را با خشم از دستش به زمین کوبید. این اتفاق جنجال بزرگی علیه رونالدو به راه انداخت و با وجود عذرخواهی او، مجازات سنگینی برایش به همراه داشت که ظاهراً نه تنها در جزیره بلکه در خارج از آن لازم الاجراست. او علاوه بر دو جلسه محرومیت به پرداخت جریمه‌ای 50 هزار پوندی محکوم شد، اما از آنجایی که فرصت نشد محرومیتش را در منچستریونایتد سپری کند، این مجازات در لیگ عربستان برای وی اعمال خواهد شد.

رونالدوی 37 ساله قرار بود اولین بازی‌اش را مقابل تیم الطاعی در ورزشگاه مرسول پارک در لیگ برتر عربستان سعودی انجام دهد، اما به او اطلاع داده شد که محروم است. او علاوه بر این بازی، بازی بعدی النصر برابر الشباب را هم از دست خواهد داد.

به سبب قرارداد دو ساله‌اش با النصر، ستاره پیشین رئال مادرید و یوونتوس، سالانه 200 میلیون یورو حقوق می‌گیرد و به پردرآمدترین بازیکن دنیا تبدیل شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: