پایگاه خبری خانه فوتبال:

انتقال کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد به النصر، نه تنها فوتبال آسیا بلکه ورزش جهان را تحت تاثیر خود قرار داده و حالا همه خود را آماده نخستین حضور فوق ستاره پرتغالی در ترکیب تیم زردپوش عربستانی می‌کنند.

با حضور رونالدو در النصر، این باشگاه در مرکز توجهات جهانی نیز قرار گرفته و سیل هواداران سی آر سون نیز به سوی صفحات اجتماعی این باشگاه سرازیر شده‌اند؛ هوادارانی که با قراردادهای رونالدو، از یونایتد به رئال و از مادرید به یوونتوس کوچ کردند و حالا به دنبال‌کننده جدی اخبار و حواشی باشگاهی در ریاض تبدیل شده‌اند.

نکته جالب این باشگاه النصر عربستان که پیش از ورود کریستیانو رونالدو، با حدود 800 هزار دنبال‌کننده اینستاگرامی حتی در بین ده تیم پرطرفدار آسیا هم قرار نداشت، حالا توانسته جایگاه پرسپولیس را بگیرد و به پرمخاطب‌ترین باشگاه قاره تبدیل شود.

در یک هفته اخیر باشگاه النصر عربستان از 800 هزار دنبال‌کننده به 9.5 میلیون فالوور در اینستاگرام رسیده است. به عبارتی النصری‌ها که در طول چند سال فعالیت اینستاگرامی نتوانسته بودند مخاطب میلیونی کسب کنند، روزانه یک میلیون فالوور گرفته‌اند تا بالاتر از باشگاه‌های بزرگی چون آاس رم نیز قرار بگیرند.

النصر برای سالهای طولانی زیر سایه تیم همشهری خود الهلال قرار داشت که هوادارانش با 3.5 میلیون دنبال‌کننده برای النصری‌ها کری می‌خواندند اما حالا مخاطبان پیج النصر به حدود سه برابر صفحه اینستاگرامی الهلال رسیده است.

این در حالی است که پیش از این باشگاه پرسپولیس با نام کاربری کوتاه و جالب خود توانسته بود اقبال بسیار خوبی نزد هواداران خود کسب کند و با بیش از هشت میلیون دنبال‌کننده و اختلاف وحشتناک با تیم هایی نظیر الهلال عربستان و دیگر تیم های بزرگ غرب و شرق آسیا، پرطرفدارترین تیم آسیایی در اینستاگرام لقب بگیرد اما حالا این جایگاه را به النصر واگذار کرده است.

البته در روزهای اخیر هواداران پرسپولیس نیز برای رقابت با النصر، صفحه اینستاگرامی باشگاه خود را تبلیغ کرده و توانستند اندکی فالوورهای خود را افزایش دهند اما رشد تصاعدی دنبال‌کنندگان النصر با ورود رونالدو باعث شده تا رقابت با این باشگاه عملا غیرممکن باشد.

رونالدو

نکته جالب اینکه مجموع تعداد دنبال‌کنندگان چند باشگاه مشهور عربستانی الهلال، الشباب، الاتحاد نیز به میزان فالوورهای النصر نمی‌رسد و احتمالا این باشگاه به زودی به 10 میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام نیز خواهند رسید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: