پایگاه خبری خانه فوتبال:

یکی از بازیکنان استقلال که از میانه‌های نیم‌فصل شایعاتی در مورد جدایی او به گوش می‌رسید، سیاوش یزدانی است. مدافعی که با حضور رافائل سیلوا، عارف غلامی و حسین مرادمند، کمتر توانست برای تیمش به میدان برود و تنها در بازی برابر صنعت نفت و مس رفسنجان در ترکیب اصلی قرار گرفت.

البته حضور یزدانی در بازی با نفت، به‌دلیل مصدومیت غلامی بود و در دیدار با مس نیز او از دقیقه 29 و پس از آسیب‌دیدگی مرادمند و غیبت دوباره عارف به میدان رفت تا مشخص شود که در حضور رقبا، ساپینتو ترجیح می‌دهد از گزینه‌های دیگر در خط دفاعی تیمش استفاده کند.

همین مسئله باعث شد تا اخباری درخصوص احتمال جدایی یزدانی مطرح شود. بازیکنی که فصل قبل یکی از بهترین‌های استقلال بود و تا قبل از اعزام به سربازی، نقش بسیار پررنگی در ثبت بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ داشت، امسال چندان مورد توجه سرمربی پرتغالی قرار نگرفته و گفته می‌شد که ممکن است او به تیم سابقش یعنی سپاهان برگردد.

همین شایعات باعث شد تا در نشست خبری پس از بازی با سپاهان، از ژوزه مورایس درباره احتمال جذب سیاوش یزدانی پرسیده شود. سرمربی زردپوشان در این خصوص گفت: «در بازار نقل ‌و انتقالات چنین صحبت‌هایی مطرح می‌شود. تحرکات باشگاه ما در بازار، در سکوت کامل انجام می‌شود. الآن لحظه‌ای است که من می‌توانم بگویم این صحبت‌ها را تأیید نمی‌کنم.»

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: