پایگاه خبری خانه فوتبال:

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: با امکاناتی که در اختیار ساپینتو است از نتایجی که کسب کرده ناراضی هستیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حجت کریمی پیش از آغاز جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: جلسه هیات مدیره است و زیاد هم مهم نیست و مثل سایر جلسات دیگر. دستور جلسه باشگاه هم در مورد مسائل باشگاه است.
وی در مورد ماندن یا برکناری ساپینتو صحبتی شده است یا خیر گفت: فعلا او در استقلال حضور دارد و این مسائلی هم که می‌گفتند با فتح الله زاده جلسه داشته، شایعه است.

روز گذشته گفتید از شرایط باشگاه ناراضی هستید گفت: با امکاناتی که در اختیارشان است از نتایجی که کسب کرده ناراضی هستیم.

کریمی در مورد اینکه ساپینتو در جلسه حضور خواهد داشت، گفت: خیر.

وی در مورد اینکه ساپینتو چه قدر استقلال فرصت دارد، تاکید کرد: فعلا او در فرصت است و فعلا در نیم فصل هستیم.

عضو هیات مدیره استقلال در مورد اینکه ظاهرا اختلاف در اعضای هیات مدیره برای ماندن ساپینتو وجود دارد و فتح الله زاده گفته است او برود، گفت: خیر هیچ اختلافی وجود ندارد. شما مصاحبه‌ای از فتح الله زاده در این خصوص دیده اید؟ روز گذشته هم گفتند فتح الله زاده مذاکره کرده است. این فضای مجازی است که فعلا این قضایا را می‌چرخاند.

کریمی در مورد اینکه پرونده استراماچونی چه زمانی ختم می‌شود، گفت: پول می‌خواهد. 

وی در خصوص ماجرای 123 میلیاردی گفت: 123 میلیارد پول در حساب بوده و بابت آن وام گرفته بودند. این ضمانت پولی بود که اوم گرفته بودیم. بعد سند را که گذاشتیم تا پول را برداریم، 70 میلیارد به حساب ما پول آمد. 12 میلیارد سپرده دیگر ماند و مبلغی هم بابت قسط وام بود که برداشتند و در مجموع 70 میلیارد ماند. این وام را هم باشگاه گرفته بود نه آجورلو.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص اینکه  قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی سازی گفته بود چرا پر رنگ تر عمل نمی‌کنید و مدیرعامل را تحت فشار قرار ندادید، عنوان کرد: حالا آن اتفاقاتی که افتاده و من نمی خواهم صحبت کنم، اما می‌گویند شما یک میلیارد گرفتید و آن را هم پس گرفتید. آن را تصدیق می‌کنید؟ من اصلا پولی نیاوردم. 

کریمی در مورد اینکه  قربانزاده گفته‌ دو نفر که در زمینه مسائل مالی تخصص دارند، باید به هیات مدیره اضافه شوند، گفت: بیایند ما استقبال می‌کنیم. 2 نفر نه بلکه 10 نفر بیایند هرچه نظارت بیشتر باشد، بهتر است. از سوی دیگر باشگاه حسابرس دارد و هیچ مشکل مالی در سیستم نبوده است.

وی در خصوص اینکه چند درصد به بازیکنان پرداخت شده است عنوان کرد: نزدیک 40 درصد پرداخت شده است.

فتح الله زاده در مورد اینکه به دبی می‌رود، گفت: خیر به دبی نمی‌رود.

عضو هیات مدیره استقلال در مورد اینکه قرار است اقساطی پول استراماچونی پرداخت شود، گفت: خیر، او قبول نمی‌کند و پولش را کامل می‌خواهد.

کریمی در مورد اینکه فتح الله زاده اختلافاتی با ساپینتو دارد و آیا با گزینه‌های دیگر صحبت شده است یا خیر، گفت: این اختلافات را فضای مجازی به وجود آورده و هیچ مشکلی وجود ندارد. اگر اختلافی است باید خود مدیرعامل صحبت کند.

وی در خصوص اینکه در زمان تصدی آجورلو در باشگاه آیا اختلاف مالی به وجود آمد یا خیر، تاکید کرد: به هیچ عنوان هیچ اختلافی در زمان او به وجود نیامد. باشگاه حساب و کتاب و حسابرس دارد

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: