پایگاه خبری خانه فوتبال:

کریستیانو رونالدو در حال حاضر تمرینات خود را با باشگاه النصر ادامه می دهد و به این ترتیب به دنبال این است که در اولین بازی خود در باشگاه عربستانی با آمادگی کامل حاضر شود و بدرخشد.

16735582244249

رونالدو در النصر سالانه 200 میلیون یورو دستمزد دریافت می کند و پردرآمد ترین بازیکن حال حاضر دنیا است. این قضیه در النصر انتظارات بالایی را از او ایجاد کرده است. هر چند که روی کاغذ، سطح کریستیانو رونالدو از فوتبال عربستان و به طور کلی تر فوتبال آسیا بالا تر است.

رونالدو اولین بازی خود را در النصر مقابل الاتفاق عربستان انجام خواهد داد. او به خاطر محرومیت 2 جلسه ای در انگلیس که به عربستان منتقل شد، بازی مقابل الطائی را از دست داد و بازی مقابل الشباب عربستان را هم از دست می دهد.

در تصویری که رونالدو از تمرینش در النصر منتشر کرده است و آن را در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام گذاشته است، می بینیم که ستاره پرتغالی در حال تمرین زدن ضربه ایستگاهی با همان ژست معروف خود است. در واقع رونالدو یک سبک خاص برای زدن ضربات ایستگاهی دارد که البته در سال های اخیر زیاد موفق نبوده است اما او اکنون در حال تمرین برای انجام این کار است

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: