پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهاجم ایرانی پورتو گفت که باید در ادامه فصل بازی هایمان را پیروز شویم و منتظر نتایج بنفیکا باشیم.
به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی موفق شد نخستین گل خود در سال 2023 میلادی را وارد دروازه فامالیسائو کند. پورتو شب گذشته در استادیوم دراگائو با نتیجه چهار بر یک از سد رقیب خود گذشت تا فاصله این تیم با بنفیکای صدرنشین به پنج امتیاز کاهش یابد.
طارمی در این دیدار 2 گل به ثمر رساند که البته یکی از آنها پس از بازبینی صحنه توسط VAR مردود اعلام شد چرا که توپ به دست مهاجم ایرانی برخورد کرده بود. بازیکن بوشهری پورتو در پایان بازی مصاحبه ای انجام داد و در مورد این بازی به صحبت پرداخت.

طارمی در مورد پیروزی برابر فامالیسائو گفت:  می‌دانستیم تیم خوبی مقابل ما قرار دارد و به هواداران بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. می‌خواستیم بازی را کنترل و سپس برنامه‌های خودمان را در زمین اجرا کنیم. عملکرد خوبی داشتیم و در نیمه اول دو گل زدیم که عالی بود.

او درباره گلی که وارد دروازه حریف کرد اظهار داشت: بابت گلی که زدم، خوشحال هستم. با این حال خوشحالی من بابت بردی که به دست آوردیم، بیشتر است.

شب گذشته بنفیکا برابر اسپورتینگ متوقف و فاصله پورتو با این تیم کاهش یافت. طارمی در این باره نیز گفت: مهم این است که همه بازی‌ها را ببریم. تلاش می‌کنیم به این هدف برسیم و کار خودمان را انجام دهیم. همچنین باید ببینیم چه اتفاقی برای بنفیکا می‌افتد. مقابل فامالیسائو بهترین عملکرد خودمان را داشتیم.

طارمی در پایان درخصوص دیدار بعدی پورتو برابر ویتوریا گیمارش نیز پاسخ داد: آماده این مسابقه می‌شویم تا برابر ویتوریا گیمارش نیز به پیروزی دست پیدا کنیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: