پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال اعلام کرد دست‌اندرکاران برنامه فوتبال برتر اجازه حضورش در این برنامه را نداده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی آجورلو، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال، در مکاتبه با رییس سازمان صدا و سیما از عدم پذیرش درخواستش به منظور حضور در برنامه فوتبال برتر با شرایط برنامه هفته گذشته انتقاد کرد.

متن نامه مصطفى آجورلو خطاب به رییس سازمان صدا و سیما به این شرح است:

"بسمه تعالى

برادر ارجمند جناب آقاى دکتر جبلى

ریاست محترم سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیت

با آرزوی توفیق برای جنابعالی و همکاران محترم، احتراما با توجه به موضوعات مطرح شده در برنامه فوتبال برتر روز دوشنبه مورخ ١٩ دى ماه ١٤٠١ که شامل بر وارد نمودن افترا و موارد غیر واقعى نسبت به اینجانب و همچنین تخریب و تحریف تحولات و اتفاقات مثبت در دوره یک ساله مدیریت باشگاه استقلال بوده، اینجانب در راستاى رعایت انصاف و ارائه پاسخ‌هاى مستند در این زمینه، آمادگى خود را جهت حضور در این برنامه با رعایت شرایط منصفانه  و مشابه برنامه اخیر اعلام نمودم.

با این وجود مسئولین برنامه فوق الذکر درخواست قانونى بنده را نپذیرفته و دور از رعایت شرط عدالت و انصاف شفاها حضور بنده را مشروط به مناظره دو جانبه با میهمان هفته گذشته کرده‌اند که عملا به معنای فرصت ندادن به اینجانب می‌باشد.

اولا شرط انصاف و عدالت در راستاى عمل به رسالت یک شبکه ملى این بود که پس از تخریب یک جانبه عملکرد دوره مدیریت بنده که در غیاب اینجانب صورت پذیرفت، زمان و برنامه کاملا مشابه و فرصت یکسانى براى پاسخگویى به مسائل غیرواقعى مطرح شده و مواضع جانبدارانه مجرى برنامه به قصد تخریب و سیاه‌نمایى اختصاص یابد که این اقدام انجام نشد. حال آنکه در هفته گذشته بدون حضور مسئول و متولى این دوره مدیریتى به تخریب و سیاه نمایى پرداخته شده است.

ثانیا موضوع مورد بحث بنده اعلام گزارش عملکرد اجرایى و مالى دوره یک ساله باشگاه استقلال است که طبیعتا ارتباطى به مدیر بعد و یا قبل از بنده ندارد و لازم است متولى اداره هر نهاد و سازمانى مستقیما و شخصا در خصوص دوره مسئولیت خودش اظهار نظر کرده و گزارش مربوطه را به محضر مردم ارائه نماید همان‌طور که بنده نیز از اظهار نظر در خصوص دوره عملکرد مدیران قبل و بعد خودم خوددارى کردم. بر این اساس مناظره با فردى که در این دوره یک ساله مسئولیتى در مجموعه باشگاه استقلال نداشته چه موضوعیتى پیدا مى کند؟

بدیهى است موضع غیرمنصفانه مسئولین برنامه حاصل رویکرد تخریبى حاکم بر برنامه قبلى بوده که دوره مدیریت اینجانب را در غیاب بنده مورد تخریب قرار داده و ظاهرا همچنان بر ادامه این روند غیرمنصفانه تاکید دارند.

در نهایت امیدوارم صدا و سیماى جمهورى اسلامى ایران که به فرموده حضرت امام خمینى (ره) باید مصداق دانشگاه باشد، با انصاف و عدالت زمینه تبیین و روشن‌گرى لازم در این زمینه و ارائه گزارش شفاف و دقیق به ملت شریف ایران را که از وظایف مسئولین نظام اسلامى است فراهم سازد.

مصطفی آجورلو

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: