پایگاه خبری خانه فوتبال:

وام فوری دارای شرایط پرداخت خاصی است. وام فوری در مواقع خاص به متقاضیان پرداخت می شود. وام فوری در برخی از بانکها پرداخت می شود. وام فوری بنا به اعتبار بانک ها به متقاضیان پرداخت می شود. سود و اقساط وام فوری بسیار مناسب است.

وام فوری خرید کالای ایرانی بگیرید

مهلت ثبت‌نام وام خرید کالا برای خبرنگاران تا ۱۰ بهمن ماه تمدید شد.

 اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در اطلاعیه‌ای ضمن اشاره به ثبت‌نام ۲۳۰۰ نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه برای دریافت وام خرید کالای ایرانی از تمدید مهلت ثبت‌نام تا ۱۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در این اطلاعیه ضمن اشاره به اینکه تا کنون ۲۳۰۰ نفر از خبرنگاران با مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه جامع رسانه‌های کشور نسبت به ثبت درخواست خود برای بهره‌مندی از این تسهیلات اقدام کرده‌اند، افزوده است: بنا به درخواست شماری از مدیران مسئول و خبرنگاران، مهلت ثبت نام برای دریافت وام خرید کالای ایرانی تا ۱۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

بر این اساس، خبرنگارانی که در سامانه جامع رسانه‌­های کشور دارای پرونده خبرنگاری تایید و به‌روزرسانی شده در ۶ ماه اخیر هستند، تا ۱۰ بهمن‌ماه فرصت دارند به سامانه مذکور، مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

وام خرید کالای ایرانی طبق تفاهم‌نامه معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با معاونت تجارت و خدمات وزارت صمت به اصحاب رسانه؛ خبرنگاران، صاحبان امتیاز و مدیران مسئول قابل پرداخت است.

این تسهیلات در مبالغ ۳۰ و ۵۰ میلیون تومانی و برای خرید کالای صرفاً ایرانی با ۵ درصد تخفیف به اصحاب رسانه قابل پرداخت است. بنابر این گزارش، نرخ سود وام با بازپرداخت سه ساله ۱۸ درصد محاسبه خواهد شد.

همچنین تضامین لازم برای وام ۳۰ میلیون تومانی سفته دیجیتال و برای وام ۵۰ میلیونی سفته دیجیتال به‌همراه یک ضامن کارمند (قراردادی، پیمانی و یا رسمی) و یا نامه کسر از حقوق وام‌گیرنده خواهد بود.

فرآیند ثبت‌نام و تخصیص وام کالا به اصحاب رسانه پس از ارسال فهرست اسامی متقاضیان واجد شرایط به وزارت صمت، طی اطلاعیه بعدی اعلام می­‌شود./فارس

وام فوری جذاب بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای تقویت قدرت مالی هموطنان، طرح ۲ در یک را با اعطای ۲ وام قرض الحسنه با یک سپرده اجرا می کند.

در طرح ۲ در یک می توانید با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران و به پشتوانه حساب خود ۲ بار وام قرض الحسنه دریافت نمایید. در این طرح، صاحبان سپرده می توانند با افتتاح حساب و تکمیل موجودی در بانک، به صورت آنی تا ۱۰۰ درصد مبلغ افتتاحی خود را بدون ضامن وام قرض الحسنه دریافت نمایند. 

با یک بار افتتاح حساب، ۲ بار وام قرض الحسنه دریافت می کنید

وام اول با کارمزد۱% و وام دوم به میزان امتیاز میانگین مشتری با کارمزد ۴ % پرداخت می شود.

زمان پرداخت وام اول: یک روز پس از تشکیل پرونده می باشد.

مبلغ وام اول: به انتخاب مشتری و حداکثر تا ۱۰۰ درصد مبلغ سپرده افتتاحی

تعداد اقساط: تا سقف ۶۰ ماه و به انتخاب مشتری

ضامن: برای صاحب سپرده بدون ضامن

کارمزد وام : ۱ درصد

حداکثر سقف وام اول: ۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال برای هر نفر از محل سپرده ویژه

مشخصات وام دوم

مبلغ وام: بر اساس میانگین حاصله از (باقیمانده سپرده افتتاحی مشتری و بازپرداخت اقساط ماهانه وام اول)

تعداد اقساط: تا سقف ۶۰ ماه و به انتخاب مشتری

ضامن: با ارائه ضامن معتبر

کارمزد: ۴ درصد

حداکثر سقف وام دوم: ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال برای هر نفر از محل منابع بانک

مثال :

در صورتی که شما مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان در سپرده ویژه اجتماعی بانک قرض الحسنه مهر ایران واریز کنید در کوتاه ترین زمان ممکن و حداکثر یک روز، شخصاً می توانید بدون نیاز به ضامن، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان با اقساط قابل انتخاب (از ۲ ماه تا ۶۰ ماه) بطور مثال ۳۶ ماهه و کارمزد ۱ درصد دریافت کنید. در این حالت شما می توانید بعد از بازپرداخت اقساط و تسویه وام اول،از تسهیلات مرحله دوم بانک معادل امتیاز حاصله از ۵ میلیون تومان باقیمانده بعلاوه بازگشت اقساط وام ۱۰۰ میلیون تومانی مطابق ضرایب سیاست اعتباری مرتبط با سال مورد نظر و ضوابط و مقررات جاری بانک بهره مند شوید.

بانک ملت در راستای انجام رسالت اجتماعی و به منظور ترویج سنت نیکوی قرض الحسنه محصول قرض الحسنه ویژه را جهت خدمت رسانی  ارائه می نماید.

بانک ملت در راستای انجام رسالت اجتماعی و به منظور ترویج سنت نیکوی قرض الحسنه محصول قرض الحسنه ویژه را جهت خدمت رسانی به گروه های ذیل ارائه می نماید:

- صندوق‌های قرض الحسنه کارکنان سازمان‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات

- اشخاص حقیقی و حقوقی خیّر 

که مایل به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه از محل وجوه خود به اشخاص نیازمند می باشند لیکن امکان مدیریت کردن عملیات پرداخت تسهیلات و جمع آوری اقساط آن را ندارند یا مایل به رسمیت بخشیدن به این عملیات از طریق بانک می باشند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: