پایگاه خبری خانه فوتبال:

ببینید تصادف وحشتناک در جاده.تصادف هولناک زنجیره ای خودروها.لحظه تصادف غم انگیز در حاشیه جاده.تصادف همیشه تلخ و مشکل ساز است.تصادف بیشتر به دلیل عدم مهارت و سرعت بیش از حد و عدم رعایت قوانین و البته کیفیت بد خودروها صورت می گیرد

ساعت ۱۷ عصر پنجشنبه طی گزارشی مبنی بر برخورد یک دستگاه کامیون با خودروی سواری پراید در محور آستارا به اردبیل مابین راه آهن و سه راهی شالیزار، به مرکز کنترل هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر آستارا اعلام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر آستارا بیان کرد: بلافاصله تیم پایگاه امداد و نجات جاده‌ای صیادلر شهرستان آستارا بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند که متأسفانه راننده ۳۰ ساله پراید در این حادثه جان خود را از دست داد.

حیدرزاده با بیان اینکه علت این تصادف توسط پلیس راه در دست بررسی است از شهروندان و مسافران خواست در هنگام بروز حوادث جاده‌ای با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد آستارا تماس بگیرند و از خدمات امداد و نجات بهره‌مند شوند

تصادف زنجیره‌ای در قروین  | ۱۰ مصدوم آمار تلفات این حادثه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین پنجشنبه شب در خصوص جزییات این حادثه گفت: ساعتی قبل گزارشی مبنی بر برخورد ۱۰ خوردوی سواری در کیلومتر ۱۳ آزادراه قزوین-کرج به صورت زنجیره‌ای به امداد و نجات احمر استان ارسال شد.

حسین خویینی اظهار داشت: در پی بروز این سانحه جاده ای نجاتگران هلال احمر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این حادثه ۲۳ حادثه دیده داشت و در آن ۱۰ نفر دچار مصدومیت شدند.

این مسوول گفت: پس از اعزام امدادگران به محل حادثه اقدامات اولیه برای مصدومان انجام شد و ۶ نفر نیز به مرکز درمانی منتقل شدند.

پلیس راه استان قزوین هنوز در خصوص علت این سانحه توضیحی ارایه نکرده اما به نظر می رسد لغزندگی مسیر و عدم رعایت سرعت مجاز دلیل بروز این اتفاق بوده باشد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهداد از وقوع یک فقره تصادف در تونل شهداد با ۱۰ مصدوم و یک فوتی خبر داد.

علیرضا پورحسینی رئیس جمعیت هلال‌احمر شهداد اظهار کرد: در ساعت ۱۹ و ۴ دقیقه پنج‌شنبه تصادف سه دستگاه سواری در محور کرمان - سیرچ در تونل شهداد گزارش شد.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از اعلام حادثه، تیم امداد و نجات شهدای غدیر هلال‌احمر شهداد به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهداد عنوان کرد: در این حادثه۱۰ نفر مصدوم و یک  نفر فوت شد که پس از رهاسازی ۲ نفر از مصدومان و دریافت اقدامات درمانی مناسب، توسط تیم اورژانس به بیمارستان باهنر کرمان منتقل شدند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: