پایگاه خبری خانه فوتبال:

گئورگی گولسیانی ستاره گرجستانی پرسپولیس تنها بازیکنی از این تیم است که در کل بازی‌های این فصل تیمش به میدان رفته و جزو خوب‌های پرسپولیس بوده است.سرخ پوشان در ۴ بازی اخیر خود فقط یک برد کسب کردند و همین موضوع باعث شد تا صدر جدول را از دست بدهند و کارشان برای قهرمانی سخت شود. با این حال گولسیانی معتقد است هنوز چیزی تمام نشده و آن‌ها می‌توانند در این فصل به قهرمانی برسند. جدیدترین صحبت‌های مدافع گرجستانی پرسپولیس را در ادامه می‌خوانید.

از بازی مقابل هوادار شروع کنیم. کسی فکرش را نمی‌کرد مقابل این تیم شکست بخورید.

واقعا شکست تلخی بود و خودمان هم انتظار این نتیجه را نداشتیم. من فکر می‌کنم ما در این بازی به خودمان باختیم و از موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده نکردیم. خود من هم فرصت گلزنی داشتم ولی توپ تبدیل به گل نشد. تیم حریف از تک فرصتی که در دقایق پایانی بازی بدست آورد به گل رسید و متاسفانه نتوانستیم در زمین خودمان به برتری برسیم. شرمنده هوادارانمان شدیم که به ورزشگاه آمدند. امیدوارم در ادامه بازی‌ها بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و هوادارانمان را خوشحال کنیم.

پرسپولیس در چند بازی گذشته خوب نتیجه نگرفته و همین موضوع باعث شد تا صدر جدول برای شما از دست برود. در این خصوص چه صحبتی داری؟

بله این یک واقعیت است که ما خوب نتیجه نگرفتیم و صدر جدول را از دست دادیم . با این حال هنوز چیزی تمام نشده و می‌توانیم جبران کنیم. ما تیم خوبی هستیم و می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. در فوتبال از این مسائل پیش می‌آید و ممکن است یک تیم در بعضی بازی‌ها نتواند خوب کار کند. با این حال ما مصمم هستیم که در بازی‌های آینده جبران کنیم و بتوانیم دوباره صدرجدول را پس بگیریم. هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل مانده و هیچ تیمی‌نمی‌تواند بگوید از الان قهرمانی اش قطعی است. ما جنگیدن را خوب بلدیم و با کمک هم می‌توانیم اتفاقات خوبی را برای پرسپولیس رقم بزنیم.

به نظرت پرسپولیس با این شرایط می‌تواند قهرمان شود؟

ما فقط ۳ امتیاز از صدر جدول عقب هستیم و در فوتبال جبران ۳ امتیاز کار سختی نیست. نمی‌شود از حالا گفت ما قهرمان می‌شویم ولی مطمئن باشید با قدرت به بازی‌ها برمی‌گردیم و برای قهرمانی تا هفته آخر می‌جنگیم.

قبل از به ثمر رسیدن گل هوادار خیلی از بازیکنان و مربیان شما معتقد بودند که باید خطای روی عمری گرفته می‌شد و داور در این صحنه مرتکب اشتباه شد. نظر تو در این خصوص چیست؟

من فکر می‌کنم خطا روی عمری واضح بود و داور اشتباه بزرگی انجام داد. اعتراض حق تیم ما بود چون داور در نتیجه بازی تاثیرگذار بود. بازی با هوادار برای ما تمام شده و باید رو به جلو نگاه کنیم و به فکر بازی‌های آینده باشیم. با این حال من فکر می‌کنم وی ای آر برای فوتبال ایران خیلی لازم است. ما در اکثر بازی‌ها اشتباهات داوری را شاهد هستیم و تیم ما هم از این بابت خیلی ضرر کرده است.

یحیی گل محمدی هم به شدت از داوری گله داشت.

خب او حق دارد که ناراحت باشد و معترض باشد. در چند بازی گذشته تیم ما متضرر شد و امتیازات زیادی را به خاطر اشتباهات داوری از دست دادیم. امیدوارم این وضعیت درست شود و حق تیمی‌ضایع نشود.

بازی با سپاهان را در جام حذفی چطور می‌بینی؟

دیدار سختی خواهد بود. سپاهان تیم خوبی است و بازیکنان خوبی هم دارد. با این حال ما فقط به بردن و صعود به مرحله بعدی فکر می‌کنیم. تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا نتیجه خوبی در اصفهان بگیریم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: