پایگاه خبری خانه فوتبال:

در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال روز سه شنبه دو مسابقه در اراک و اهواز برگزار می‌شود که در یکی از آنها فینال فصل قبل تکرار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دو دیدار دیگر از  مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ‌‌سه شنبه برگزار می شود. نگاهی به این دوبازی می‌اندازیم؛

استقلال ملاثانی - مس کرمان؛  ذخیره‌های مس مقابل  یک گلزن خاص!

تیم استقلال ملاثانی دسته اولی در 7 مسابقه  در لیگ  یک و جام حذفی شکست نخورده و روند خوبی دارد. این تیم هفته گذشته توانست نوار بردهای پیاپی چادرملو را با یک گل زیبا و یک گلزن خبرساز قطع کند. گلزنی جوان که به تازگی از تیم امید به بزرگسالان باشگاه رسیده  و برای تامین معاش زندگی‌ نیز دستفروشی می‌کند.امین مروانی با گل سه امتیازی که هفته گذشته زد زندگی فوتبالی و حرفه‌ای خود را متحول کرده و حالا یکی از گلزنان سرشناس فوتبال کشورمان شده است. استقلال ملاثانی در چنین فضای احساسی  میزبان مس کرمان لیگ برتری  است و همه می‌خواهند ببیند مروانی در این بازی حساس چه خواهد کرد.  آبی‌پوشان اهوازی برای رسیدن به این مرحله تیم دسته اولی آرمان گهر سیرجان را 3 بر یک شکست داده بودند.

از سویی دیگر انگار شانس به استقلال ملاثانی هم رو کرده زیرا مس کرمان هم خیلی علاقه‌ای به حضور قدرتمند در جام حذفی ندارد و بقا در لیگ برتر برای این تیم کرمانی اهمیت بیشتری دارد. مس کرمان در حال حاضر با 18 امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفته است. مسی ها در مرحله قبل 2 بر صفر صنعت نفت آبادان را شکست دادند ولی اکنون بیشترین تمرکزشان روی لیگ است.

آلومینیوم اراک - نساجی مازندران؛ فینال فصل قبل با حضور مربیان سرخابی

دیگر مسابقه حساس سه شنبه در شهر اراک بین دو تیم آلومینیوم و نساجی مازندران برگزار می‌شود. این بازی تکرار فینال فصل گذشته جام حذفی است، دو فینالیست فصل گذشته این مرتبه در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف هم می روند. فصل گذشته نساجی با سرمربیگری ساکت الهامی تیم آلومینیوم را در ورزشگاه آزادی شکست داد و قهرمان شد اما این مرتبه نساجی در شرایط مطلوبی نیست و در 6 مسابقه اخیر خود در لیگ برتر فقط 2 امتیاز کسب کرده است.

از سویی دیگر حمید مطهری بعد از باخت هفته گذشته به مس از سمتش استعفا کرد ولی با مخالفت باشگاه به تیم برگشته است. حالا تقابل مطهری پرسپولیسی با سیدمهدی رحمتی استقلالی دیدنی خواهد بود. نساجی 22 امتیازی در رده دهم است و آلومینیوم اراک 29 امتیازی روی پله ششم جدول لیگ ایستاده اما جام حذفی شرایط ویژه‌ای دارد. رحمتی خیلی دوست دارد انتقام باخت در فینال فصل گذشته را بگیرد. این بازی یک فینال تکرای با حضور مربیانی از استقلال و پرسپولیس است.این دو تیم در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل هم قرار گرفتند که آلومینیوم 3 بر صفر نساجی مازندران را شکست داد و حالا مطهری هم انگیزه‌های زیادی برای پیروز شدن در این مسابقه دارد. 

برنامه کامل مسابقات به شرح زیر است:

یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱

دریای کاسپین بابل – پارس جنوبی جم – ساعت ۱۴ – ورزشگاه هفتم تیر بابل

دوشنبه ۱ اسفند۱۴۰۱

نود ارومیه – پیکان تهران – ساعت ۱۴ – ورزشگاه تختی ارومیه

هوادار تهران- مس رفسنجان – ساعت ۱۵ – ورزشگاه پاس قوامین تهران

استقلال – ملوان بندرانزلی – ساعت ۱۵:۳۰ – ورزشگاه آزادی تهران

سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱

استقلال ملاثانی-مس کرمان – ساعت ۱۴ – ورزشگاه غدیر اهواز

آلومینیوم اراک – نساجی مازندران – ساعت ۱۵ – ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان- پرسپولیس – ساعت ۱۷ – ورزشگاه نقش جهان اصفهان

گل گهر سیرجان – فولاد خوزستان – ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان – زمان برگزاری دیدار فوق متعاقبأ اعلام خواهد شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: