پایگاه خبری خانه فوتبال:

ضرب‌الاجل کمیته مجوز حرفه‌ای درمورد یکی از بخش های مربوط به ارسال مدارک باشگاه‌ها امروز به اتمام می‌رسد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در شرایطی که در ماه‌های اخیر جلسات زیادی برای رفع موانع و مشکلات باشگاه‌ها برای کسب مجوز حرفه‌ای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا برگزار شده است، امروز فرصت باشگاه‌ها برای ارسال مدارک مربوط به پرسنل آن‌ها به اتمام خواهد رسید.

باشگاه‌هایی که برای دریافت مجوز حرفه‌ای اقدام کرده‌اند باید تا پایان وقت اداری امروز مدارک مربوط به پرسنل خود که 18 بند دارد در سامانه بارگذاری کنند و هرگونه اهمال در این مورد ممکن است تبعاتی برای آن‌ها داشته باشد.

در بخش پرداخت دیون باشگاه‌ها باید تمام پرونده‌هایی که تا تاریخ 11 دی بر علیه‌شان رای صادر شده است را تا 11 فروردین سال آینده تعیین تکلیف کنند. یعنی احکامی که دادگاه CAS،  فیفا یا کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال بر علیه باشگاه‌ها صادر کرده است باید تا آن زمان پرداخت شده باشد یا باشگاه‌ها با شاکی خود برای پرداخت آن به توافق رسیده باشند تا طرف مقابل رضایت خود را اعلام کند.

به این ترتیب اگر هر باشگاهی اگر تا آن تاریخ وضعیت تمام بدهی‌های خود حتی را تعیین تکلیف نکند، مجوز لازم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت نمی‌کند.

جدا از این بحث باشگاه‌ها باید تا حدود 40 روز دیگر بدهی مالیاتی و ... را هم تعیین تکلیف کنند. در غیر این صورت هم مجوز نخواهند گرفت. البته حذف از لیگ قهرمانان آسیا کمترین جریمه باشگاه‌ها است و با توجه به تصویب آئین نامه جرائم انضباطی صدور مجوز حرفه‌ای، خود فدراسیون فوتبال نیز مطابق همین آئین نامه جریمه خواهند شد.

باشگاه‌ها همچنین باید مدارک مربوط به زیرساخت‌ها و امور ورزشی خود را تا پایان اسفند بارگذاری کرده و برای تحویل مدارک حقوقی و مالی نیز تا 30 فروردین فرصت دارند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: