پایگاه خبری خانه فوتبال:

دیدار سپاهان اصفهان و پرسپولیس درجام حذفی با حضور 30 هزار تماشاگر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقه دو تیم سپاهان اصفهان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با حضور 30 هزار تماشاگر برگزار می شود که 10 درصد از این تعداد سهم پرسپولیس خواهد بود. در واقع تیم میهمان 3 هزار تماشاگر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان خواهد داشت. تماشاگران فقط در طبقه اول ورزشگاه حضور دارند و طبقه دوم ورزشگاه بسته خواهد بود.

تیم سپاهان هم فقط یک غایب دراین بازی دارد و مانوئل فرناندز  و این بازیکن مصدوم است، رامین رضائیان اما که به دلیل بیماری در مسابقه با زنیت حضور نداشت به بازی با پرسپولیس رسیده است. در تیم پرسپولیس هم شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود. دیدار دو تیم فردا ساعت 15 برگزار خواهد شد.

همچنین باشگاه سپاهان اعلام کرد: باشگاه سپاهان اصفهان اعلام کرد: بر اساس یک برنامه ریزی مدون وطی یک فرآیند دقیق، با انسجام سازمانی، ایجاد بهبود در روند کمی وکیفی طرح ها ،پروژه ها واقدامات باشگاه، ارتقای سطح آگاهی مجموعه ی باشگاه نسبت به مسیر تکامل پیش رو، با استقرار الگوی تعالی سازمانی واجرای برنامه های بهبود، باشگاه سپاهان به عنوان اولین باشگاه ایرانی موفق به کسب سطح تقدیرنامه 2 ستاره جایزه ملی تعالی از مرکز تعالی سازمانی سازمان مدیریت صنعتی ایران شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: