پایگاه خبری خانه فوتبال:

نماینده ویژه باشگاه فولاد خوزستان برای برگرداندن سرمربی تیم فوتبال این باشگاه راهی قطر خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس تیم فولاد خوزستان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته موفق شد الفیصلی عربستان را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد تا راهی مرحله بعد این رقابت‌ها شود.
فولاد در مرحله بعد باید پنج‌شنبه به مصاف الهلال عربستان برود و برنده این بازی راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.
در نشست خبری بعد از بازی جواد نکونام سرمربی فولاد در اعتراض به آنچه مشکلات یک ماهه اخیر خود نامیده بود از سمتش استعفا داد و اعلام کرد که دیگر روی نیمکت فولاد نخواهد نشست. این مسئله با واکنش باشگاه فولاد خوزستان روبه‌رو شد و سخنگوی این باشگاه شب گذشته اعلام کرد که قاطعانه مخالف استعفای نکونام از سرمربیگری فولاد خواهند بود.

در پی همین مسئله حمیدرضا رادکیا سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان امشب راهی دوحه قطر خواهد شد تا جلسه مهمی را با جواد نکونام برگزار کند. او در این جلسه قصد دارد ضمن شنیدن گلایه‌های سرمایه فولاد، موافقت نکو را برای ماندن در فولاد جلب کند.

این جلسه در حالی برگزار می‌شود که نکونام شب گذشته قاطعاً صحبت از رفتن از فولاد کرد و باید دید که رادکیا می‌تواند نظر سرمربی تیم فوتبال خود را برگرداند یا نه.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: