پایگاه خبری خانه فوتبال:

پپ گواردیولا در پی تساوی ۱-۱ شاگردانش در خانه لایپزیش در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گفت: «لایپزیش به لحاظ جابجایی در زمین سریعتر از ما بود و ما به غیر از کایل واکر و ارلینگ هالند مثل آنها در زمین سریع جابجا نشدیم. لایپزیش تیم سرعتی‌تری نسبت به ما است و به همین خاطر باید همانند عملکرد نیمه اول‌مان مقابل آنها بازی را تحت‌کنترل داشته باشیم. برخی فکر می‌کنند که ما در چنین بازی‌هایی باید ۴ بر صفر برنده از زمین خارج شویم، اما باید بگویم متأسفم، انجام چنین کاری در لیگ قهرمانان آسان نیست.»

وی در خصوص عدم انجام تعویض در این دیدار اظهار داشت: «من دیدم که تیم خوب بازی می‌کند، به همین خاطر دست به تعویضی نزدم. در نظر داشتم فیل فودن را راهی زمین کنم، اما در نهایت تصمیم گرفتم با همان ترکیب به کارمان ادامه دهیم. اینطور نیست که چون امکان پنج تعویض دارم، حتماً باید این کار را انجام دهم. آنقدر مربی خوبی هستم که بدانم چه کاری را باید انجام دهم یا نه! شاید در بازی برگشت تصمیم دیوانه‌کننده‌ای بگیرم و با ۹ مهاجم بازی کردیم!»

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی درباره برخورد توپ به دست بازیکن لایپزیش در دقیقه ۹۲ که داور اعتقادی به پنالتی نداشت و حتی آن صحنه را توسط کمک‌داور ویدئویی (VAR) بازبینی نکرد، گفت: «آن صحنه را ندیدم، بنابراین نمی‌توانم در موردش صحبتی کنم، اما می‌دانم که در موقعیت‌های مشابه چه اتفاقی می‌افتد (اشاره به بررسی صحنه‌های مشکوک به وسیله VAR).»

گواردیولا درباره بحثی که با بازیکنانش پس از سوت پایان این دیدار در زمین داشت و سر آنها فریاد زد، گفت: «بازیکنان سرشان را پایین انداخته بودند که به آنها گفتم "چرا سرتان را پایین انداخته‌اید، سرتان را بالا بگیرید، شما بازی واقعاً خوبی از خود به نمایش گذاشتید". مهم نیست که مردم از این بازی خوش‌شان نیامده باشد.»

پپ درباره مهاجم نروژی‌اش عنوان کرد: هالند صددرصد با منچسترسیتی سازگار شده است. باید ارلینگ را در جریان بازی بیشتر پیدا کنیم و به او پاس دهیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: