پایگاه خبری خانه فوتبال:

مربی تیم فوتبال فولاد گفت: صحبت خاصی برای سرمربیگری در فولاد با من نشده است و باید ببینیم که چه اتفاقی رخ خواهد داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، حمیدرضا رجبی درباره شرایط تیم فولاد و شکست مقابل تیم الهلال اظهار داشت: الهلال یکی از قدرتمندترین تیم ها در آسیا بود و عنوان قهرمانی را یدک می کشید و بازیکنان باکیفیت دارد و هزینه زیادی کرده است. به دنبال برد با نتیجه پرگل مقابل ما بود؛ اما با برنامه ریزی و تاکتیک، اجازه حمله به الهلال ندادیم و شانس زیادی برای گلزنی داشتیم. بازیکنان هم از جان مایه گذاشتند و تمام تلاش خود را کردند، اما شانس با ما یار نبود و ما می‌توانستیم یک شگفتی را رقم بزنیم که شرمنده شدیم و شکست خوردیم.
رجبی درباره اتفاق تعجب برانگیز و استعفای نکونام در کشور قطر گفت: آقای نکونام مربی است که به فولاد شخصیت داده‌اند و فولاد در آسیا حریف سرسختی برای تیم‌ها بود، خواسته های ایشان حرفه ای بود و اختلافاتی میان او و باشگاه رخ داد که در نهایت نتوانست تحمل کند و استعفا کرد.

وی درباره ادامه همکاری در فولاد و آیا اینکه با او درباره سرمربیگری تیم صحبت شده است، گفت: صحبت خاصی با من نشده است و باید ببینیم که چه اتفاقی رخ خواهد داد. طبق صحبت های شنیده شده، باشگاه دنبال چند گزینه برای مربیگری فولاد است و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد و بهترین تصمیم را باشگاه می گیرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: