پایگاه خبری خانه فوتبال:

فرمانده انتظامی قائمشهر گفت: شهروندان در روز بازی با استقلال از ترددهای غیرضروری و تجمع در اطراف ورزشگاه خودداری کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس، جواد مولایی‌قرا در دیدار با مسئولان باشگاه نساجی مازندران ضمن اعلام همکاری همه جانبه دستگاه‌های خدماتی شهرستان برای هر چه بهتر برگزار شدن دیدار نساجی مقابل استقلال اظهار داشت: مردم مازندران و هواداران عزیز نساجی همواره نشان دادند که بهترین میزبان بوده و به نوعی با ادبیات و رفتارهای جدید و ابتکاری در حوزه هواداری، در حال فرهنگ سازی هستند.
فرماندار قائمشهر گفت: آماده حضور حداکثری هواداران عزیز در ورزشگاه شهید وطنی هستیم و امیدواریم در کنار یک رقابت سالم و جذاب، مثل همیشه شور و هیجان بی نظیر هواداران شریف نساجی در رسانه ها پررنگ شود. همزمان با اعیاد مبارک شعبانیه، این گردهمایی پانزده هزار نفره در قائمشهر و اجرای مناسبات فرهنگی، می‌تواند بزرگ ترین جشن میلاد ستارگان کربلا در کشور باشد.

همچنین مهدی خادمی فرمانده انتظامی قائمشهر نیز در دیگر دیدار با مسئولان باشگاه نساجی مازندران، گفت: کلیه هماهنگی‌های مربوط به منظور حفظ نظم و امنیت شهر صورت خواهد گرفت و از شهروندان محترم تقاضا داریم نهایت همکاری را با ماموران ما داشته باشند. مردم عزیز از ترددهای غیرضروری در روز بازی در سطح شهر و حوالی ورزشگاه بپرهیزند و تا جای ممکن از وسائل حمل و نقل عمومی برای رفت و آمد خود استفاده کنند.

فرمانده انتظامی قائمشهر از هواداران دو تیم خواست از هرگونه تنش و مشاجره ای دوری کنند و عنوان کرد: بعد از بازی نیز برای حفظ نظم شهر و رفاه شهروندان شایسته است از هرگونه تجمعی در اطراف ورزشگاه خودداری شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: