پایگاه خبری خانه فوتبال:

قیمت طلا در سال 1401 متغیر شدید شده است.قیمت طلا نوسان بدی دارد. قیمت طلا عجیب شده. قیمت طلا در  هفته گذشته صعودی بود. آخرین قیمت طلا را اینجا بخوانید

نرخ امروز قیمت طلا و سکه و ارز

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۷۸۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۴ میلیون تومان است.
هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۷۸۶ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۱ میلیون تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۳۴ میلیون تومان است.
در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۲ میلیون تومان و سکه یک‌گرمی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.
هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۱۲ میلیون و ۷۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۸۱۲ دلار است.

علاوه بر این، در مرکز مبادله طلا و ارز در لحظه انتشار این گزارش،  قیمت هر اسکناس دلار ۴۳ هزار و ۹۲ تومان و قیمت حواله دلار ۳۷ هزار و ۴۷۱ تومان کشف شد.

از امروز علاوه بر قیمت‌های اسکناس و حواله دلار، قیمت اسکناس و حواله یورو و درهم نیز در سایت بازار متشکل درج شده است؛ بر همین اساس نیز نرخ اسکناس یورو ۴۵ هزار و ۴۵۲ تومان، و نرخ حواله یورو ۳۹ هزار و ۵۲۳ تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا نرخ اسکناس درهم ۱۱ هزار و ۷۳۳ تومان و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۲۰۳ تومان اعلام شده است.

بروز رسانی: دو‌شنبه 8 اسفند 12:20

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  31 میلیون 

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

34 میلیون 

قیمت نیم سکه بهارآزادی

17 میلیون و 500 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

12 میلیون 

قیمت سکه گرمی

6 میلیون و 500 هزار

بروز رسانی: دو‌شنبه 8 اسفند 12:20

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

2 میلیون و 786 هزار

مثقال طلا

12 میلیون و 70 هزار

انس طلا(دلار)

1812

بروز رسانی: دو‌شنبه 8 اسفند 12:20

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (اسکناس)

43 هزار و 92

قیمت دلار (حواله)

37 هزار و 471

قیمت یورو (اسکناس)

45 هزار و  452

قیمت یورو (حواله)

39 هزار و 523

قیمت درهم (اسکناس)

11 هزار و 733

قیمت درهم (حواله)

10 هزار و 203

قیمت طلا / کنترل قیمت دلار به معنای کاهشقیمت طلا نیست

در همین راستا علی صادقین کارشناس اقتصادی به اشاره به اقدامات اخیر بانک مرکزی در رابطه با نرخ‌دهی قیمت دلار به تجارت‌نیوز گفت:«کنترل قیمت دلار به معنای کاهش نرخ نیست و فقط می‌تواند رشد این اسکناس آمریکایی را با شیب کمتری همراه کند.»

این کارشناس اقتصادی تاکید کرد:«با وجود انتظارات تورمی و وضعیت متغیرهای پولی اقتصاد، نباید انتظار کاهش برای بازار ارز داشته باشیم،‌ با توجه به اینکه رسیدن به قیمت فعلی دلار از ابتدای سال نیز قابل پیش‌بینی بود.»

وی تاکید کرد: «بازار ارز بیشتر از اینکه متاثر از متغیرهای بنیادی باشد با شرایط انتظارات تورمی و اخبار مربوط به مذاکرات هسته‌ای برجام تغییر روند می‌دهد. به نظر می‌رسد شرایط فعلی بازار ارز را تنها توافق برجام می‌تواند تغییر دهد.»

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: