پایگاه خبری خانه فوتبال:

افزایش سقف وام فوری بانکی . وام فوری در مواقع خاص به متقاضیان پرداخت می شود. وام فوری در برخی از بانکها پرداخت می شود. وام فوری بنا به اعتبار بانک ها به متقاضیان پرداخت می شود. سود و اقساط وام فوری بسیار مناسب است.

شرایط وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی بانک دی

مشتریان بانک دی که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه» این مجموعه هستند، باید در یکی از شعب آن سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند.

به نقل از رده، مشتریان بانک دی به منظور دریافت وام 200 میلیون تومانی تنها به افتتاح حساب احتیاج ندارند، بلکه باید حداقل سه ماه از مدت زمان خواب سپرده‌شان گذشته باشد تا امکان درخواست این تسهیلات برایشان فراهم شود. سود این تسهیلات برحسب میانگین حساب متغیر متفاوت بوده و بین چهار تا 18 درصد اعلام شده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام به 60 ماه می‌رسد. افراد به منظور دریافت این تسهیلات باید ضامن رسمی داشته باشند. علاوه بر مشتریان عادی، کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز این امکان را دارند با ارائه معرفی نامه از وام مذکور بهره مند شوند.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. کل سود تسهیلات، 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 304 میلیون و 781 هزار و 129 تومان خواهد بود.

بانک دی براساس قانون اجازه تاسیس بانک‌های غیردولتی شکل گرفت و انواع خدمات ارزی، ریالی و افتتاح سپرده‌ها را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. هدف این بانک تسهیل و فراهم کردن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در تمامی فعالیت‌های سازنده، موثر و موجه در زمینه‌های پولی، مالی و بانکی است.

این مجموعه تاکنون توانسته تندیس چهاردهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی 98، لوح تقدیر پنجمین همایش نوآوری و عدالت اقتصادی 96، جایزه خط کش طلایی نشان افکار عمومی 1396 و … را به دست آورد./کاماپرس

وام فوری 200 میلیونی دولت به زنان خانه دار

آن عده از مشتریان بانک صادرات که امکان دریافت وام کم سود ۲۰۰ میلیون تومانی بانک صادرات را دارند، حتما در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه دریافت کرده‌اند. ضمنا اشخاصی امکان دریافت این تسهیلات را دارند که حداقل سه ماه از مدت زمان افتتاح حساب ایشان گذشته باشد. سود این تسهیلات بانکی برای اشخاص حقیقی ۹ درصد و برای حقوقی‌های واجد شرایط هفت درصد اعلام شده است. تمامی کسانی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام به ۳۶ ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۶ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۹۴۷ تومان است. کل سود تسهیلات ۲۸ میلیون و ۹۵۸ هزار و ۷۵ تومان و مجموع رقم وام و سود آن ۲۲۹ میلیون و ۱۱ هزار و ۷۵ تومان خواهد بود.

دیگر نکات وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی بانک صادرات

لازم به ذکر است که این طرح یک مزیت مهم دارد. براساس اعلام بانک، نحوه محاسبه میانگین موجودی و کسب امتیاز دریافت تسهیلات در این طرح به صورت روز شمار بوده و مشتری امکان واریز و برداشت و انجام امور روزانه مالی خود را خواهد داشت.

آن دسته از مشتریان حقوقی بانک صادرات که مایل به دریافت چنین تسهیلاتی هستند نیز می‌توانند با توجه امتیاز متعلقه خود، کارکنانشان را برای دریافت وام به بانک معرفی کنند.

بانک صادرات در قالب دیگر عقود بانکداری اسلامی اعم از مرابحه، مساقات و … نیز به مشتریان حقیقی و حقوقی واجد شرایط تسهیلات ارائه می‌دهد.

پرداخت وام به زنان خانه‌دار ایده‌ای است که از چند سال گذشته بسیاری از بانک‌ها به استقبال آن رفتند و به زنان خانه‌دار وام خرد دادند.

اگرچه این طرح در بسیاری از بانک‌ها متوقف شده است اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد هنوز برخی از بانک‌ها هستند که به زنان خانوار وام فوری می‌دهند.

یکی از این بانک‌ها، بانک دی است که به زنان خانه‌دار وام ۵۰ میلیون تومانی می‌دهد. آنگونه که در وب‌سایت رسمی این بانک آمده است این وام به همه زنان -چه شاغل و چه غیرشاغل- پرداخت می‌شود.

اگر افتتاح‌کننده حساب شاغل باشد خودش می‌تواند از وام استفاده کند اما اگر شاغل نباشد، می‌تواند امتیاز این وام را به فرزند و یا همسر خود واگذار کند.

شرایط دریافت وام فوری زنان خانه‌دار

حداقل مبلغ لازم برای افتتاح حساب و دریافت این وام، مبلغ دو میلیون تومان است. متقاضیان باید با سپرده‌گذاری دو میلیونی کار دریافت وام را آغاز کنند.

حداقل مدت سپرده‌گذاری ۳ ماه است و متقاضیان می‌توانند معادل ۱۰۰ درصد مبلغی که سپرده‌گذاری کرده‌اند وام دریافت کنند.

سود این وام ۱۸ درصد است و ظرف ۳۶ ماه باید اقساط آن پرداخت شود. این وام فوری زنان، سقف پرداخت دارد و نهایت مبلغ پرداختی بانک ۵۰ میلیون تومان است که در قالب کارت اعتباری پرداخت می‌شود.

نوع دیگری از وام بانک دی برای زنان، پرداخت وام با توثیق سپرده است. در این شیوه فرد می‌تواند معادل کل سپرده‌ای که در بانک دارد، وام فوری دریافت کند. اما بانک کل مبلغ سپرده فرد را به‌عنوان وثیقه نزد خود نگه می‌دارد و فرد اجازه برداشت سپرده خود از بانک را ندارد. یعنی فرد می‌تواند ۱۰۰ میلیون در بانک سپرده کند و معادل ۱۰۰ میلیون تومان وام بگیرد اما تا زمان بازپرداخت کامل اقساط، اجازه برداشت پول خود را ندارد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: