پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: مقابل هوادار آماده هستیم که بازی خودمان را انجام دهیم و به دنبال اتفاق عجیب و غریبی نیستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار اظهار داشت: بازی خانگی مقابل هوادار داریم که تیم قابل احترامی مانند سایر تیم‌های لیگ است، از امکانات خودمان برای کسب ۳ امتیاز خانگی استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: در هر بازی فقط به همان بازی فکر می‌کنم، بازی فردا با هوادار هست، هر بازی اهمیت و کلیدی بودن خود را دارد و بازی فردا بازی متفاوتی نسبت به پرسپولیس و آلومینیوم نیست، همه بازی‌ها مهم است و نگرش به بازی‌ها حیاتی و بااهمیت است.

مورایس تصریح کرد: برای برد می‌رویم و مهم است به نحو احسن کارمان را انجام دهیم و فقط به بازی با هوادار فکر می‌کنیم، بنا به دلایلی متفاوت بازی‌هایی که داریم و به صورت کلی لیگ آسان نیست، همیشه یک اتفاقاتی در بازی‌ها رخ می‌دهد و خودمان‌ را برای برد در هر بازی آماده می‌کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: باید ببینیم در بازی فردا چه اتفاقی می‌افتد و بعد به بازی‌های دیگر فکر می‌کنیم، نمی‌دانیم نتیجه خودمان و سایر تیم‌ها چه می‌شود و آماده هستیم برای بازی فردا وارد زمین شویم.

وی در پاسخ به این‌ سؤال که هوادار تیم جوان و سخت‌کوشی است و چه آنالیزی انجام داده‌اید، گفت: این کار را خیلی ساده انجام دادم، هوادار تیمی است که در ۶ بازی اخیر جدا از نتایجی که گرفته، گل‌های کمی خورده و مقابل تراکتور که بازی را باختند و مقابل پرسپولیس که برنده شدند، فرصت گل زیادی داشتند.

مورایس ادامه داد: این تیم خیلی نزدیک نتیجه‌ها را رقم می‌زنند، بازی آسانی نیست و آماده هستیم بازی خودمان را انجام دهیم، دنبال اتفاق عجیب و غریبی نیستیم، به دنبال امکانات و احتمالاتی هستیم که از طریق توانایی بازیکنان خودمان می‌توانیم استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد این‌که با وجود شکست خانگی مقابل پرسپولیس، چطور هواداران را برای بازی فردا دعوت می‌کند، بیان داشت: حمایت کنید و باور داشته باشید.

وی در مورد ضدحمله‌ خوردن سپاهان گفت: اگر به بازی‌های قبلی نگاه کنیم، سپاهان در بین صدرنشین‌ها بوده و بیشترین گل زده را در لیگ دارد اما تیم‌هایی در بحث‌های دفاعی خیلی خوب بوده‌اند، هدف الان ما بردن است، کاری است که می‌خواهیم انجام دهیم و سایر تیم‌ها هم دنبال همین هستند؛ مقابل هر تیمی مانند پرسپولیس، ذوب‌آهن، نساجی و الومینیوم بازی می‌کردیم صفت این‌که جوان یا قوی هستند را داشتند اما ضدحمله‌هایی که می‌خوریم طبیعی است زیرا تیم‌ها قوی هستند و برای بردن می‌آیند.

مورایس افزود: مهم این است جلوی گل خوردن را بگیریم، برخی مواقع تیم حریف تکنیک لازم را برای گل زدن دارد، برخی موارد اشتباه از ما بوده است و برخی مواقع می‌توانستیم اما گل نزده‌ایم، فرصت‌های گلی به دست می‌آوردیم یا به حریف می‌دهیم که می‌تواند اشتباه فردی بازیکن، تیم، مربی یا داور باشد، باید بپذیریم این مسائل هستند و به کارمان ادامه می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: تیم شرایط خوبی دارد، به دنبال ارتقا تیم در همه وضعیت‌ها هستیم، آلومینیوم موقعیت‌هایی داشت که گل زد و نیازمند هم موقعیت‌هایی را گرفت که از وظایف دروازه‌بان است، بازی‌ها را می‌بینیم، آنالیز می‌کنیم و با یکدیگر صحبت می‌کنیم، امیدواریم اتفاقی که می‌خواهیم را رقم بزنیم، انسان هستیم و ممکن است اشتباه کنیم که می‌تواند به دلیل عدم تمرکز باشد، ممکن است اتفاقی بیفتد که در ذهن ما‌ نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: همه میخواهیم به نحو احسن کار کنیم اما اشتباه پیش می‌آید، باید حمایت کنیم و خودمان را برای بازی‌های بعدی آماده کنیم، این بازی می‌تواند مانند سایر بازی‌ها باشد که دنبال برد هستیم، کاش می‌توانستیم همه بازی‌ها را ببریم اما این اتفاق خیلی سخت است.

مورایس در پاسخ به این سؤال که ممکن است از زکی‌پور و سلمانی که احتمال محرومیت در بازی با پرسپولیس دارند، استفاده نکند، گفت: این موضوع که شما می‌پرسید در فکر من هست و در ذهن داور هم می‌تواند باشد، معمولا بازی به بازی جلو می‌روم و به وعده‌ها فکر نمی‌کنم زیرا نمی‌دانم زنده می‌مانم یا نه و تمام خودم را برای الان می‌گذارم، زکی‌پور را در بازی نگذارم بعد احتمال بدهم مصدوم شوم، نه این کار را نمی‌کنم؛ نمی‌دانیم چه اتفاقی می‌خواهد بیفتد، از همه چیزی که دارم استفاده می‌کنم و نمی‌شود با حساب و کتاب و فکر به آینده جلو رفت، از بازیکنان می‌خواهم در لحظه بازی و زندگی کنند و لذت ببرند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: