پایگاه خبری خانه فوتبال:

فوق‌ستاره تیم پاری‌سن‌ژرمن گفته چند گل برای بازی با بایرن مونیخ کنار گذاشته است.
به گزارش خبرگزاری فارس، کیلیان امباپه فوق‌ستاره فرانسوی تیم پاری‌سن‌ژرمن که شب گذشته و در پیروزی چهار بر دو تیمش مقابل نانت، دویست‌ویکمین گل خود برای پاریسی‌ها را به ثمر رساند، برای بایرنی‌ها خط و نشان کشید.
امباپه ۲۴ ساله پس از پایان بازی با نانت، درباره جدال سه‌شنبه شب با بایرن مونیخ در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: حالا گل‌هایی برای بازی بایرن کنار گذاشته‌ام و شاید بیشتر. ما سعی خود را خواهیم کرد. ما می‌خواهیم به آن‌جا برویم، پیروز شویم و به دور بعد صعود کنیم. ما مصمم هستیم. حالا اعتماد به نفس خود را بازیافته‌ایم و برای پیروزی به آن‌جا خواهیم رفت.
مهاجم گلزن پاریسی‌ها درباره نتیجه بازی با بایرن بر آینده او در این تیم نیز گفت: من این‌طور فکر نمی‌کنم. من در PSG هستم و اینجا خیلی خوشحال هستم. من به موضوع دیگری به غیر از زندگی در تیم فکر نمی‌کنم.

او درباره کسب عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان نیز گفت: مطمئناً این مأموریتی برای من است تا روزی صاحب توپ طلا شوم.

امباپه درباره حضور در پاری‌سن‌ژرمن هم گفت: این یک امتیاز است تا برای این تیم بازی کنم. این اتفاقی ویژه است که بازیکن PSG و تیم شهر خودم باشم. من اینجا هستم تا تاریخ را بنویسم؛ در فرانسه، در پایتخت، در کشورم و در شهرم. این زیباست اما من همچنین دستاوردهای همراه با تیم را هم می‌خواهم.

شاگردان کریستوف گالتیه در بازی رفت مقابل بایرن در پاریس با یک گل شکست خورده‌اند و حالا برای جبران نتیجه چشم به بازی برگشت در ورزشگاه آلیانز مونیخ دوخته‌اند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: