پایگاه خبری خانه فوتبال:

وقوع انفجار و آتش سوزی هولناک.آتش سوزی همه چیز را نابود کرد.آتش سوزی خانمان برانداز است.آتش سوزی خودرو جزو بدترین اتفاقات ممکن است.آتش سوزی مرگبار است.

 اولین تصاویر از محل انفجار مواد محترقه و آتش سوزی در خیابان مازندران تهران

آتش‌سوزی مرگبار با ۴ کشته در پارک وی تهران

انفجار و آتش سوزی در یک رستوران در تهران

 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع انفجار در یک ساختمان سه طبقه در خیابان ستارخان خبر داد.
سید جلال ملکی با اشاره به جزئیات این حادثه گفت:‌ وقوع انفجار در یک ساختمان غیرمسکونی در ساعت ۸:۵۲ صبح امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه واقع در خیابان ستارخان، خیابان خسرو شمالی اعزام کرد.
وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل گفت:‌ نخستین گروه از آتش‌نشانان حدود سه دقیقه پس از اعلام حادثه در محل حاضر شدند که با حضور آنان در محل مشاهده شد که انفجار در یک ساختمان سه طبقه رخ داده است. طبقه اول این ساختمان یک واحد صنفی بود، طبقه فوقانی آن یک رستوران به وسعت ۱۳۰ مترمربع و طبقه آخر آن نیز آشپزخانه این رستوران و محل استراحت کارگران بود.
ملکی با بیان اینکه نمای بیرونی این ساختمان از جنس کامپوزیت بوده و کاملا تخریب شده بود، اظهارکرد:‌ کانون انفجار طبقه آخر این ساختمان و در واقع همان محل استراحت کارگران بود که همین موضوع نگرانی آتش‌نشانان درباره احتمال وجود خسارات جانی را افزایش داد، به ویژه آنکه شدت انفجار به‌حدی بود که تمام دیوارهای قطور داخلی را هم تخریب کرده بود و سبب ریزش سقف طبقه میانی هم شده بود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران افزود:‌ در همین راستا آتش‌نشانان با تقسیم شدن به دو گروه عملیات ایمن‌سازی و نجات را به شکل همزمان در دستور کار خود قرار دادند و موفق شدند دو کارگر را که دچار مصدومیت شده بودند، نجات داده و به عوامل اورژانس تحویل دهند. شدت این انفجار به حدی بود که یکی از کارگران به سطح خیابان پرتاب شده بود، اما خوشبختانه زنده بود.
ملکی با بیان اینکه گزارش‌ها و اظهارات شهود حاکی از این است که این حادثه مورد مفقودی نداشته است، گفت:‌با این وجود آتش‌نشانان عملیات جستجو را ادامه دادند و خوشبختانه فرد دیگری از محل پیدا نشد.
وی درباره علت وقوع این انفجار نیز گفت:‌ بررسی کارشناس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران نشان داد که انفجار ناشی از نشت گاز و بروز یک جرقه بوده است.

بنز لاکچری در آتش سوزی ذوب شد

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از آتش گرفتن یک دستگاه سواری بنز در بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.
سرهنگ علی اصغر شریفی درباره این حادثه گفت: عصر روز گذشته یک دستگاه سواری بنز کلاس سی در حال حرکت در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) در محدوده شمال شرق تهران بود که ناگهان دچار حریق شد.
وی ادامه داد: درپی این حادثه بلافاصله عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی که در نزدیکی محل حضور داشتند وارد عمل شدند. خوشبختانه راننده خودرو نیز موفق شد جان خود را نجات داده و از خودرو خارج شود، اما خودرو به طور کامل در آتش سوخت.

آتش سوزیرییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که احتمالا بروز نقص فنی دلیل این حادثه بوده است، گفت: با این وجود علت قطعی وقوع این حریق باید از سوی کارشناسان حریق و خودرو مورد بررسی قرار بگیرد.

آتش سوزیبه گفته وی درپی این حادثه ترافیک نسبتا سنگینی نیز برای دقایقی در بزرگراه امام علی(ع) ایجاد شد که با حضور عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به روان‌سازی آن اقدام شد.

آتش سوزی

آتش سوزی مرگبار در غرب تهران| جزئیات

آتش‌سوزی مرموز آپارتمان مسکونی در غرب تهران مرگ مادر خانواده و دختر سه ساله اش را به همراه داشت. در جریان حادثه پسر ۱۴‌ساله خانواده هم دچار سوختگی شده و به بیمارستان منتقل شد
قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری‌۱۳۳ شهر زیبا از حادثه آتش‌سوزی مرگباری در ساختمان مسکونی حوالی بلوار فردوس در غرب تهران با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان پلیس‌آگاهی راهی محل شد.
بررسی‌های تیم‌جنایی در محل حادثه نشان داد طبقه‌اول ساختمان مسکونی به دلایل نامعلومی دچار آتش‌سوزی شده که در جریان آن مادر ۴۷‌ساله خانواده همراه دختر سه ساله‌اش بر اثر سوختگی و استنشاق دود فوت کرده‌اند و پسر ۱۴‌ساله‌اش نیز دچار سوختگی و به بیمارستان منتقل شده، اما پسر ۱۹‌ساله‌اش که زمان حادثه در خانه بوده سالم است.
پسر ۱۹‌ساله درباره حادثه به مأموران گفت: من و برادرم سرماخورده بودیم که مادرم به ما قرص داد و به اتاق‌هایمان رفتیم و خوابیدیم، اما پدرم بیرون از خانه بود. برادر ۱۴‌ساله‌ام همراه خواهر سه‌ساله‌ام در یک اتاق خوابیدند و من در اتاق دیگر و مادرم هم در اتاق خودش خوابید. دقایقی از خوابمان گذشته بود که بوی دود مرا از خواب بیدار کرد. وقتی از اتاق خواب بیرون آمدم دیدم خانه‌مان آتش گرفته‌است که به طرف در ورودی رفتم، اما در آکاردونی از بیرون بسته بود. با داد و فریاد از همسایه‌ها درخواست کمک کردم که همسایه‌ها قفل در را شکستند و به آتش‌نشانی خبر دادند.همزمان با انتقال اجساد به پزشکی قانونی برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ بازپرس جنایی دستور تحقیقات بیشتر درباره این حادثه را صادر کرد تا زوایای پنهان این حادثه بر ملا شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: