پایگاه خبری خانه فوتبال:

قیمت طلا در سال 1401 متغیر شدید شده است.قیمت طلا نوسان بدی دارد. قیمت طلا عجیب شده. قیمت طلا در  هفته گذشته صعودی بود. آخرین قیمت طلا را اینجا بخوانید.

قیمت طلا، سکه و دلار امروز 24 اسفند 1401

امروز قیمت دلار بدون تغییر بود، قیمت طلا اما بالا رفت و هر گرم به ۲,۲۹۳,۹۰۰ (دو میلیون و دویست و نود و سه هزار و نهصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴۴ درصدی داشته است.

به گزارش دنیای اقتصاد، بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت طلا و ثبات قیمت دلار است.

قیمت طلا / آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا، امروز به ۱,۹۰۰ (یک هزار و نهصد) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۳۶ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر اونس طلا
قیمت (دلار) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۱,۹۰۰ -۶.۸۰ -۰.۳۶ 09:00
۱,۹۰۷ -۳.۶۰ -۰.۱۹ روز قبل
۱,۹۱۱ ۴۳ ۲.۲۳ ۲ روز پیش

قیمت طلا/ قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۲,۲۹۳,۹۰۰ (دو میلیون و دویست و نود و سه هزار و نهصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴۴ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر گرم طلا ۱۸ عیار
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۲,۲۹۳,۹۰۰ ۱۰,۲۰۰ ۰.۴۴ 11:26
۲,۲۸۳,۷۰۰ ۱۶۰,۷۰۰ ۷.۰۳ روز قبل
۲,۱۲۳,۰۰۰ ۱۱۱,۹۰۰ ۵.۲۷ ۲ روز پیش

قیمت طلا / قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با افزایش ۰.۴۳ درصدی نسبت به روز قبل ، ۹,۹۳۶,۰۰۰ (نه میلیون و نهصد و سی و شش هزار) تومان معامله شد.

قیمت طلا/ قیمت دلار مبادله ای امروز

قیمت دلار مبادله‌ای، امروز به ۴۰,۳۰۰ (چهل هزار و سیصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر دلار مبادله ای
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۴۰,۳۰۰ ۰ ۰ 11:27
۴۰,۳۰۰ ۰ ۰ روز قبل
۴۰,۳۰۰ -۲۹۰ -۰.۷۲ ۲ روز پیش

قیمت طلا/ قیمت یورو امروز

یورو امروز به ۴۳,۱۳۷ (چهل و سه هزار و یکصد و سی و هفت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر یورو
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۴۳,۱۳۷ ۰ ۰ 11:20
۴۳,۱۳۷ ۱۶۶ ۰.۳۸ روز قبل
۴۲,۹۷۱ -۲۴۹ -۰.۵۸ ۲ روز پیش

قیمت طلا / قیمت پوند امروز

پوند امروز بدون تغییر به ۴۹,۰۰۴ (چهل و نه هزار و چهار ) تومان رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر پوند
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۴۹,۰۰۴ ۰ ۰ 11:20
۴۹,۰۰۴ ۳۱۸ ۰.۶۴ روز قبل
۴۸,۶۸۶ -۱۶۸ -۰.۳۵ ۲ روز پیش

قیمت طلا / قیمت درهم امارات (حواله) امروز

همچنین درهم امارات (حواله) با افزایش ۰.۷۴ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۳,۴۵۰ (سیزده هزار و چهارصد و پنجاه ) تومان معامله شد.

قیمت طلا / قیمت دلار کانادا امروز

همچنین دلار کانادا بدون تغییر نسبت به روز قبل ، ۲۹,۴۸۳ (بیست و نه هزار و چهارصد و هشتاد و سه ) تومان معامله شد.

قیمت طلا / قیمت سکه امروز 24 اسفند 1401

امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند تا لحظه تنظیم این خبر در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و  ۲۸۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۷ میلیون تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۲۹میلیون تومان است.

به گزارش همشهری آنلاین، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار، ربع سکه بهار آزادی ۱۰ میلیون  و ۷۰۰ هزار و سکه یک‌گرمی ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

قیمت طلا / مسیر رشد دلار باز شد؟

قیمت دلار امروز 23 اسفند افزایش داشت.

دیروز قیمت دلار برخلاف روزهای گذشته افزایش قیمت داشت. برخی معامله‌گران آثار خبردرمانی را بر بازار تمام شده می‌دانند و برخی معتقدند بازارساز در روزهای پایان سال اجازه افزایش قیمت به اسکناس آمریکایی را نمی‌دهد.

قیمت طلا / نرم افزار حسابداری پارمیس

به گزارش تجارت‌نیوز قیمت دلار دیروز در کانال ۴۰ هزار تومان دو پله بالا آمد و هزار و ۸۰۰ تومان گران‌تر از روز قبل معامله شد. امروز بازار ارز آزاد شاهد افزایش مبادلات بود و برخی معتقد بودند، دلار برای آخرین ‌بار در سال 1401 با حضور فعالانه خریداران مواجه شده است.

این افزایش قیمت دلار در مقابل ارزانی روزهای گذشته، بازار گمانه‌زنی را داغ کرده است. برخی معتقدند سرمایه‌های سرگردان آخر سال به سمت بازار ارز سرازیر شده و این افزایش مبادلات است که رشد قیمت‌ها در بازار ارز را رقم زده است. از سوی برخی معتقدند تاثیر اخبار سیاسی بر بازار کم‌رنگ شده و خبر جدیدی نیز روانه بازار نشده است و این عامل افزایش قیمت دلار با توجه به افزایش انتظارات تورمی است.

بخشی از معامله‌گران نیز باور دارند که تاثیرگذاری بازارساز بر روی قیمت دلار، پایین آمده است و نباید منتظر افت بی‌دلیل قیمت در روزهای باقیمانده سال جاری بود. حتی برخی از فعالان باور دارند به دلیل کاهش فعالیت بازیگران رسمی در نوروز، می‌توان انتظار داشت که عناصر غیررسمی، اثرگذاری بیشتری بر روی قیمت دلار داشته باشند. عاملی که می‌تواند در این روزهای انتهایی اسفند، خریداران احتیاطی را به شکل محسوسی در بازار فعال‌تر کند.

قیمت طلا / سیگنال افزایش قیمت بازارهای موازی

قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا که در روزهای قبل، حداقل کاهش ۳۰۰ تومانی قیمت را داشت، امروز 23 اسفند نسبت به روز گذشته بدون تغییر و در سطح 40 هزار و 300 تومان باقی ماند.

قیمت دلار در بازارهای موازی نیز سیگنال افزایش قیمت به تهران دادند. دلار سلیمانیه با ۴۶ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد. دلار هرات دو هزار تومان گران شد و به قیمت ۴۷ هزار تومان رسید. درهم امارات به کانال ۱۳ هزار تومان بازگشت و با ۵۰۰ تومان افزایش قیمت، با نرخ ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد.

بسیاری از معامله‌گران معتقدند که بازار ارز فعلا تحت تاثیر هیچ خبری نیست و روال معمول خود را طی می‌کند و فعلا در حال کانال‌سازی است. به عبارتی معامله‌گران حرفه‌ای انتظار ندارند که روند رشد قیمت دلار دائمی باشد و دلار، هر روز رکورد قیمتی جدیدی را ثبت کند. از نظر آنها این افت و خیز و نوسان محدود، روند طبیعی دلار است.

قیمت طلا / اثر خبردرمانی کوتاه‌مدت است

در همین راستا فردین آقابزرگی تحلیلگر بازارهای مالی با اشاره به اخبار سیاسی هفته گذشته و تاثیر آن بر بازار ارز به تجارت‌نیوز گفت:«با وجود خبردرمانی و اقداماتی نظیر راه‌اندازی مرکز مبادله ارز و طلا، دولت همچنان متولی تعین قیمت دلار است. این موضوع اختیار هر گونه پیش‌بینی را سلب می‌کند. هر چند توجه به این موضوع که خبر درمانی تاثیر طولانی مدتی بر قیمت دلار ندارد نیز مهم است.»

وی به رشد اقتصادی یک درصدی کشور اشاره کرد و افزود:«در شرایطی که نفت هم فروختیم اما رشد اقتصادی از چهار درصدی که در برنامه پیش‌بینی شده بود خیلی عقب‌تر است.»

این کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه معیار و مبنای محاسبه قیمت دلار بعد از عرضه و تقاضا باید تورم باشد خاطرنشان کرد:«در شرایطی قرار داریم که این مثال مصداق پیدا می‌کند، مثل اینکه ما انتظار داریم هوا گرم شود اما ابزار گرم کننده نداریم و سعی می‌کنیم درجه دماسنج را بالا ببریم. نرخ ارز هم با صحبت و ارزپاشی پایین نمی‌آید و این پایین‌ آمدن‌ها موقتی و دستوری است.»

وی افزود:«ارزپاشی دوره بسیار کوتاه‌مدتی قیمت را پایین می‌آورد و رانت ایجاد می‌کند و بلافاصله بازار با نظامِ عرضه و تقاضا و سایر متغییرها تعادل خود را به دست می‌آورد.»

آقابزرگی درباره راهکار برون‌رفت از وضعیت فعلی بازار ارز و مدیریت قیمت‌ها گفت:«کاهش هزینه تولید، کنترل حجم نقدینگی، انضباط مالی و اجرای برنامه‌های توسعه اقتصادی مواردی است که باید برای کنترل قیمت ارز رعایت شود.»

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: