پایگاه خبری خانه فوتبال:

قتل هولناک کودک.قتل آمار به نسبت بالایی دارد.قتل عجیب یک بچه بیگناه.قتل به دلیل عجیبی بود. قتل راز تلخی دارد.

قتل فجیع؛ کودک ۵ ساله با دست‌های بسته سوزانده شد!

سردار دوستعلی جلیلیان اظهارداشت: در پی تماس تلفنی شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل بر اثر سوختگی در یکی از روستاهای تابعه شهرستان هیرمند بلافاصله ماموران انتظامی در محل جنایت حاضر شدند.
وی بیان کرد: ماموران پلیس پس از حضور در محل مشاهده کردند که کودکی حدودا پنج ساله در حالیکه دستهایش از پشت بسته و تمامی نواحی بدنش سوخته بود به طرز فجیعی به قتل رسیده است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بلافاصله تیمی از کارآگاهان ویژه قتل وارد عمل شده و با انجام تحقیقات و اقدامات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته در این خصوص در ابتدا سه نفر از متهمان به هویت های معلوم شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در عملیات های جداگانه ای در کمتر از یک ساعت دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شدند.

وی با اشاره به اعتراف متهم اصلی به همراه ۲ نفر از همدستانش به جرم ارتکابی بعلت استفاده از مواد افیونی توهم زا خاطرنشان کرد: قاتل پس از مصرف مواد مخدر توهم زا به طرز فجیعی کودک را به قتل می رساند که در این خصوص پرونده ویژه تشکیل و به همراه متهمان تحویل مراجع قضائی شد.

قتل وحشتناک مستاجر جدید در توالت زیرزمین

 مأموران کلانتری 150 تهرانسر در تماس با بازپرس محمد مهدی براعه از قتل مرد 42 ساله‌ای خبر دادند.
با اعلام این خبر بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه شدند که خانه‌ای دوطبقه و قدیمی بود. جسد در سرویس بهداشتی زیرزمین خانه قدیمی افتاده بود و زنجیر کیف زنانه و طنابی دور گردن او پیچیده شده و دستمالی هم داخل دهان مقتول قرار داشت.
از زمان مرگ چند ساعتی می‌گذشت و یکی از همسایه‌ها که جسد را پیدا کرده بود، گفت: 4 روز قبل، مقتول به نام کیومرث زیرزمین را اجاره کرد. ساعت 6 صبح امروز، مردی با موهای بور هراسان به سراغ‌مان آمد و از ما جای شیر فلکه آب خانه را پرسید. او مدعی بود که دوست کیومرث است و زیرزمین نم داده و می‌خواهد شیر فلکه آب را ببندد. ما هم که از ماجرا بی‌خبر بودیم، آدرس شیر فلکه را گفتیم.

درگیری قبل از قتل

او ادامه داد: ساعاتی بعد برای پیگیری وضعیت زیرزمین به سراغ کیومرث رفتیم. هر چه او را صدا زدیم جواب نداد؛ در زیرزمین هم باز بود. وارد زیرزمین شدیم و با جسد او داخل سرویس بهداشتی مواجه شدیم.
در بررسی‌های میدانی با توجه به شکستگی شیر آب، این طور به نظر می‌رسید که قاتل و مقتول با هم درگیر شده و در این درگیری شیر آب شکسته است. قاتل نیز برای جلوگیری از جاری شدن آب، شیر فلکه را می‌بندد.در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت نیز تصویر مردی با موهای بور بدست آمد که وارد خانه مقتول شده و ساعاتی بعد سراسیمه از آنجا خارج شده است.

در ادامه بررسی‌ها، تیم جنایی به سراغ خانواده مقتول رفت و تصویر مرد مو بور به برادر مقتول نشان داده و متهم شناسایی شد. برادر مقتول گفت: برادرم اعتیاد به مواد مخدر داشت و به همین دلیل جدا از ما زندگی می‌کرد. مرد موبور به نام شایان، دوست برادرم بود. کیومرث مقداری دلار داشت که به شایان داد تا برایش موتورسیکلت بخرد.

ردپای مرد مرموز

در ادامه کارآگاهان به سراغ مغازه موتور فروشی رفتند. بازبینی دوربین‌های مداربسته نشان می‌داد که کیومرث و شایان وارد موتور فروشی شده‌اند اما هنگام خرید باهم به اختلاف برخورد کرده و آنجا را ترک کرده‌اند.

در ادامه زمانی که تیم جنایی به بررسی خانه مقتول پرداختند، داخل سطل زباله مقداری باند و وسایل پانسمان پیدا کردند. وسایلی که نشان می‌داد عامل جنایت زخمی شده و برای درمان خود از باند و چسب استفاده کرده است. همچنین فاکتور خریدی بدست آمد که متعلق به مغازه جگرکی در همان حوالی بود
زمانی که کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت راهی مغازه جگرکی شدند بررسی دوربین‌های مغازه هم نشان می‌داد که مقتول به همراه شایان وارد مغازه شده و بعد از خوردن غذا آنجا را ترک کرده‌اند. در حال حاضر بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، دستور بازداشت مرد موبور را به عنوان عامل این جنایت صادر کرده است.

قتل هولناک دختر خاله در خانه مخفی شهرک اکباتان|راز پسرخاله دزد

رکنا/ پسر جوان وقتی وارد خانه دخترخاله اش شد در اقدامی هولناک او را به قتل رساند.

رسیدگی به قتل زن جوان ۳۸ ساله، غروب روز چهارشنبه‌ در دستور کار محمدمهدی براعه بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت. جسد این زن در خانه اش واقع در شهرک اکباتان در حالی کشف شد که به دلیل انسداد راه تنفس خفه شده بود.

در تحقیقات اولیه مشخص شد که ساعتی قبل از وقوع جنایت ، پسرخاله مقتوله با او تماس گرفته بود.همچنین مشخص شد که در لحظه وقوع جنایت پسرخاله ۲۸ ساله این زن به خانه اش رفته بود.

به این ترتیب پسرخاله مقتول بازداشت شد و در برخورد اول با ماموران قضایی به جنایت اعتراف کرد.

تحقیقات قضایی حکایت از آن داشت که متهم ، سارق بوده و اموال سرقتی را در منزل دخترخاله خود مخفی میکرده است.

روز حادثه برای پس گرفتن مقداری از اموال به خانه مقتوله رفته بود و چون دخترخاله اش حاضر به پس دادن اموال نشد با او درگیر شده و با جسمی شبیه بالش یا پتو او را خفه کرد.

متهم صبح امروز در دادسرای جنایی تهران تحت بازجویی قرار گرفت و در اعتراف به قتل، سناریوی دروغین راجع به انگیزه اش گفت:"من کاری از دخترخاله خود خواستم که او حاضر به انجامش نبود.مدتی بود با مادرم قهر بودم و می خواستم دخترخاله ام به او زنگ بزند و ما را آشتی دهد اما وقتی با خانه اش رفتم، او قبول نکرد با مادرم تماس بگیرد.من هم عصبانی شدم و ملحفه ای دوی صورتش گذاشتم که بعد متوجه شدم نفس نمی کشد."

بنا بر این گزارش ، رسیدگی به این پرونده جهت روشن شدن ابعاد پنهان ماجرا در شعبه سوم دادسرای جنایی تهران ادامه دارد.

ماجرای قتل داماد توسط نو عروس خائن و رفیقش 

رکنا:زن جوان با همدستی مرد غریبی شوهر نانوای خود را در شهرری به قتل رساند.

دی ماه سال 99 رسیدگی به پرونده اعلام مفقودی مرد جوان به نام خشایار در شهرری در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

ماجرا از آنجا کلید خورد که همسر خشایار سراسیمه به پلیس مراجعه کرد و ناپدید شدن ناگهانی همسرش را اعلام کرد.اما زمانی که ماموران قضایی مشغول ثبت اظهارات همسر خشایار به نام بهاره شدند، متوجه ضد و نقیض گویی های او شده و او را تحت بازجویی قرار دادند.

در نهایت بهاره 20 ساله به قتل همسر خود با همدستی مرد مورد علاقه اش اعتراف کرد و اظهار داشت که برای رد گم کنی فقدان همسرش را به پلیس اطلاع داده بود.

به این ترتیب همدست بهاره به نام هومن 19 ساله دستگیر شد و در اعتراف به قتل خشایار گفت:«من و بهاره از قبل از ازدواج او با هم ارتباط داشتیم و من خاطرخواه او بودم.اما خانواده بهاره با ازدواج ما مخالفت کردند و بهاره را مجبور کردند که با خشایار ازدواج کند.اما من و بهاره از فکر هم بیرون نیامده بودیم و هنوز عاشق هم بودیم.خشایار 20 سال داشت و نانوا بود و از صبح علی الطلوع سر کار می رفت و آخر شب به خانه برمی گشت.من هم زمانی که بهاره تنها بود به دیدارش می رفتیم.تا ااینکه تصمیم گرفتیم خشایار را از سر راه برداریم و با هم ازدواج کنیم چون او حاضر نبود بهاره را طلاق دهد.»

هومن در مورد نحوه به قتل رساندن خشایار گفت:«بهاره در غذای خشایار قرص خواب آور ریخت و سپس من او را خفه کردم.بعد جسد را در بیابان های اطراف ورامین دفن کردیم.»

با اعتراف صریح زوج جوان به همدستی در قتل، پرونده روال قانونی را طی کرد تا اینکه با رای قضات دادگاه کیفری یک استان تهران، هومن به قصاص نفس به اتهام مباشرت در قتل عمدی محکوم شد.همچنین بهاره نیز به اتهام معاونت در قتل عمدی به تحمل 10 سال و به اتهام معاونت در اخفای جسد به 3 سال حبس محکوم شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: