پایگاه خبری خانه فوتبال:

مرد مورد اطمینان امیر قلعه‌نویی در سال‌های اخیر حالا مأموریت ویژه‌ای بر عهده گرفته است: سرمربیگری تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان.

به گزارش “ورزش سه” به طور قطع یکی از پرخواهان‌ترین نیمکت‌های حال حاضر لیگ برتر متعلق به باشگاه گل‌گهر سیرجان است. جایگاهی که در ۳ فصل اخیر صاحبی سرشناس داشته است. امکانات، نظم خوب مالی و البته ترکیبی پر از بازیکنان خوب و ستاره که باعث شد شایعات زیادی در خصوص رفتن و یا نرفتن مربیان مختلفی به سیرجان منتشر شود.

بدون شک، آنچه در ذهن طرفداران فوتبال رشد پیدا کرد، این بود که مربی سرشناسی جانشین قلعه‌نویی می‌شود. چرا که پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ به تیم ملی کوچ کرده و باید کسی که به جای او بیاید که هم سطح با سرمربی قبلی باشد.

اما مدیران باشگاه گل‌گهر سیرجان طی اقدامی غیر منتظره، تصمیم جالب توجهی داشتند ‌و تصمیم گرفتند به مردی اطمینان کنند که در چند سال اخیر مورد اعتماد امیر قلعه‌نویی بوده است.

طی اطلاعیه که باشگاه منتشر کرده این‌گونه آمده است: «باشگاه گل‌گهر ضمن تشکر از زحمات چند ساله آقای امیر قلعه‌نویی و تبریک به ایشان در مسئولیت جدید به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران، پس از بررسی‌های فراوان و نظر به احاطه کامل آقای سعید الهویی به امورات فنی تیم، وی را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال گل‌گهر انتخاب کرد»

وی‌توان گفت که شاید منطقی‌ترین تصمیم از سوی مدیران باشگاه گل‌گهر، انتخاب یکی از افراد کادر فنی قلعه‌نویی بود. چرا که تنها هفت بازی به انتهای لیگ برتر باقی مانده و هم‌چنین نماینده سیرجان جدال سختی با پرسپولیس در جام حذفی دارد. به همین دلیل انتخاب الهویی با توجه به شناختی که از تیم دارد توجیه فنی خواهد داشت.

با این حال در اطلاعیه باشگاه گل‌گهر نکته‌ای مهم نیز ذکر شده است. پس از انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی، گمانه‌زنی‌های بسیار زیادی در خصوص حضور الهویی در کادر فنی تیم ملی مطرح شد. با این حال هنوز چیزی به طور قطعی از سوی فدراسیون اعلام نشده است.

اما باشگاه گل‌گهر به این موضوع اشاره داشت و گفت: «شایان ذکر است در صورت نیاز سرمربی محترم تیم ملی فوتبال و درخواست رسمی فدراسیون فوتبال کشور، باشگاه گل‌گهر هم‌چون گذشته همکاری لازم جهت حضور ایشان در کادر فنی تیم ملی، در فیفا‌دی پیش رو، که پیش از شروع مجدد مسابقات لیگ برتر است را خواهد نمود»

طبق اطلاعاتی که به دست آمده، گویا قرار است الهویی در دو بازی ایران مقابل روسیه و کنیا، در کنار امیر قلعه‌نویی فعالیت داشته و با تیم ملی همکاری کند. اما در ادامه مسئولیت سرمربیگری گل‌گهر را در لیگ برتر نیز بر عهده خواهد داشت و باید دید در نهایت چه نتایجی در لیگ برتر و جام حذفی به دست می‌آورد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: