پایگاه خبری خانه فوتبال:

پرسپولیس در شرایطی مقابل مس رفسنجان قرار خواهد گرفت که گلزن دیدار رفت در این بازی حاضر نیست.
به گزارش “ورزش سه”، یورگن لوکادیا با جدایی جنجالی‌اش از پرسپولیس، این تیم را با دردسر بزرگی مواجه کرده است. مهاجم هلندی که اکنون با شکایت پرسپولیس درخصوص این جدایی و فسخ ناگهانی مواجه شده، در بازی رفت دو تیم مقابل مس رفسنجان، زننده تک گل تیمش نیز بود.
بازی جذاب دو تیم در استادیوم آزادی در شرایطی با تک گل یورگن لوکادیا از روی نقطه پنالتی خاتمه یافت که این اولین شکست فصل شاگردان محمد ربیعی محسوب می‌شد و آن‌ها با تکیه بر خط دفاعی خود، فصل را تا هفته نهم بدون شکست دنبال کرده بودند.

در این بازی اما، یورگن لوکادیا موفق شده بود از روی نقطه پنالتی حامد لک را تسلیم کند و مانع از کلین‌شیت این گلر باانگیزه مقابل تیم سابقش شود.

اکنون پرسپولیس باید در شرایطی برابر مس قرار گیرد که آن‌ها چهار بازی اخیر خود در لیگ را با پیروزی خاتمه داده‌اند و لوکادیا را نیز به‌عنوان گلزن بازی رفت، در اختیار ندارند. یحیی گل‌محمدی البته لئاندرو پریرا که در نقل و انتقالات زمستانی به‌عنوان گزینه جانشین لوکادیا به این تیم پیوست را هم به‌دلیل محرومیت در اختیار ندارد و باید دید عیسی آل‌کثیر، عبدی و شیخ دیاباته قادر خواهند بود خط دفاعی حریف را تسلیم کرده و بار دیگر به تیم خود برای موفقیت و دستیابی به برد کمک کنند یا خیر.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: