پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه پرسپولیس که به دنبال حل موانع مربوط به حضور در لیگ قهرمانان آسیا و صدور پروانه مجوز حرفه‌ای است، بخشی از بدهی‌های خود را نیز پرداخت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بحث حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا طی ساعات اخیر داغ بوده، اکنون توجهات به سمت پرسپولیس و شرایط این باشگاه برای دریافت مجوز حرفه‌ای و حضور در این رقابت‌هاست.

پرسپولیس فصل گذشته به واسطه بدهی و البته برخی اشتباهاتی که مدیران سابق این باشگاه در ارسال مدارک داشتند، نتوانست در لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد و اکنون امیدوار است این اتفاق بار دیگر برای آنها تکرار نشود.

یکی از موضوعاتی که این باشگاه در راستای حل موانع حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا دنبال کرده و به نتیجه رسانده است، مربوط به پرداخت بدهی‌های جاری و آن دسته از پرونده‌هایی است که حکم نهایی آنها صادر شده است. از جمله این پرونده‌ها بدهی به علی علیپور، باشگاه سایپا، ذوب آهن و سوشا مکانی، میثاق معمارزاده و ... بود که نزدیک به دو میلیارد و 300 میلیون برآورد می‌شد که توسط این باشگاه پرداخت شده است.

پرداخت بدهی‌ها البته بخشی از مسیر دریافت پروانه مجوز حرفه‌ای است و باید دید این باشگاه نیز در ادامه قادر خواهد بود به شرایط مدنظر و نهایی کنفدراسیون برای دریافت این مجوز دست یابد یا خیر.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: