پایگاه خبری خانه فوتبال:

هیات مدیره باشگاه استقلال امروز به بررسی مسائل مالی این باشگاه می‌پردازد.
به گزارش خبرنگار ورزرشی خبرگزاری فارس، پس از مناظره تلویزیونی علی فتح الله زاده و حسین قربان‌زاده در خصوص مسائل مالی باشگاه استقلال، موضوع پرداخت چک‌های مدیرعامل تبدیل به چالشی جدی برای مدیریت باشگاه شد.

در این مناظره رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد این چک‌ها دوباره مورد استفاده قرار گرفته و برای آن‌ها از حساب باشگاه پول پرداخت شده، به همین خاطر فتح الله زاده باید 5 میلیاردی که به تصویب هیات مدیره نیز رسیده را به حساب باشگاه برگرداند.

این مسئله اگرچه اعضای هیات مدیره باشگاه را نیز درگیر شکایت قربان‌زاده کرده اما آن‌ها معتقدند اطلاعی از پرداختی‌های باشگاه در سال 92 نداشته‌اند و این چک‌ها باید در همان زمان بایگان می‌شده است.

به همین خاطر هیات مدیره باشگاه استقلال با حضور علی فتح الله زاده امروز جلسه‌ای را برگزار می‌کند تا به بررسی این موضوع و همچنین برخی ابهامات مالی دیگر باشگاه بپردازند.

ضمن اینکه در این جلسه تامین منایع مالی برای پرداخت بدهی‌های خارجی تا پایان فروردین توسط علی فتح الله زاده نیز بررسی خواهد شد.

ممکن است در پایان این جلسه مدیران باشگاه تصمیم به قطع همکاری با مدیرعامل فعلی بگیرند و در این صورت تغییراتی در کادرمدیریتی استقلال ایجاد خواهد شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: