پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای پاسخ باشگاه گل گهر را داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه استقلال در واکنش به بیانیه باشگاه گل گهر اعلام کرد: فوتبال بازی بیانیه نویسی نیست. فوتبال بازی توهین به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال و عوامل برگزاری مسابقه نیست. فوتبال یک بازی جوانمردانه است. فوتبال رقابت در سایه احترام به حریف و همه عوامل برگزاری مسابقه از جمله داور است. فوتبال بازی قبول شکست و تلاش برای برطرف کردن ایرادات است. 

باشگاه گل گهر یکی از تیم‌های قابل احترام مسابقات است؛ تیمی که برای شادی مردم کرمان به ویژه شهر سیرجان می کوشد. تیمی که با استفاده از بودجه دولتی در لیگ برتر و جام حذفی می‌جنگد.

گویی نرسیدن به برخی اهداف (که در فوتبال طبیعی است) باید توجیه شود، آنهم با بیانیه نویسی، آنهم با واژه‌های غیر واقعی. به خوبی می دانیم این بیانیه نویسی‌ها فوتبالی نیست و اصلا کمکی به فوتبال و به هیچ تیمی نمی‌کند. 

آن چه سبب برتری در زمین مسابقه می‌شود، فوتبال است و تیمی پیروز است که شکست را بپذیرد و در صدد رفع اشکالات فنی بر آید نه اینکه به هر بهانه‌ای بیانیه بنویسد و به زعم خود همه امتیازات از دست رفته و جام های از دست رفته را توجیه کند. شکست در فوتبال هیچ ایرادی ندارد و در کارنامه تیم های بزرگ از جمله استقلال هم به کرات دیده شده است. 

هفته‌هاست از بازی استقلال – گل‌گهر می‌گذرد. در مسابقه‌ای که استقلال بیش از ۶۰۰ پاس داد، موقعیت‌های زیادی به وجود آورد، رکورد شوت در یک مسابقه از لیگ برتر را شکست و در نهایت با دو گل به برتری رسید. باشگاه گل گهر از هر بهانه‌ای برای توجیه این شکست استفاده می کند و با وجود اینکه کارشناسان داوری و رئیس کمیته داوران پنالتی اعلام شده از سوی داور را تایید کردند، هنوز به دنبال این است که این پنالتی را غیر واقعی جلوه دهد. 

متاسفانه مماشات ارکان قضایی فدراسیون فوتبال با این رفتارها و بیانیه نویسی‌ها و تهمت ها، اجازه می‌دهد باشگاه‌ها برای خود دادگاه تشکیل داده و هر کس را هر آنطور که خود دوست دارند، محاکمه و برای آن حکم صادر کنند و گویی هزینه های گزاف و بسیار برخی از بودجه دولتی، به گونه ای باید توجیه شود. 

به ضرس قاطع می‌گوییم؛ استقلال به هیچ وجه دوست ندارد از اشتباه سهوی داور سود ببرد، چون این یعنی تضییع حق حریف و همین که استقلال از اشتباه داوری متضرر نشود که این فصل به دفعات تکرار شده، کافی است و کلاه خود را مترها به بالا پرتاب می‌کند. 

و یک توصیه دوستانه؛ به بیانیه نویسی پایان دهید و اجازه دهید تیم در زمین با تلاش و ممارست به اهداف فنی خود برسد و شکست در زمین فوتبال و در برابر تیمی چون استقلال نیاز به توجیه ندارد. همان طور که استقلال این فصل حتی با اشتباهات داور هم شکست خورده اما درصدد توجیه برنیامده و کسی را متهم نکرده است. 

باشگاه استقلال به طور جدی اخطار می‌کند؛ دست از بیانیه نویسی و تکرار تهمت‌ها و صحبت‌های نادرست و غیر اصولی بردارید، در غیر این صورت باید در نهادهای قانونی پاسخگو باشید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: