پایگاه خبری خانه فوتبال:

هیئت بازرسی مالی در سازمان خصوصی‌سازی تا 19 فروردین به مدیرعامل استقلال فرصت داد که رقم پنج میلیارد تومان را به این باشگاه بازگرداند.
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که امروز همه منتظر بیانیه وعده داده شده از سوی حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی، بودند، سرانجام این بیانیه در خروجی وبسایت این سازمان قرار گرفت تا جملات آتشین علیه علی فتح‌الله‌زاده این بار با لحنی متفاوت و البته مستندات قابل‌توجه تکرار شود.

خلاصه بیانیه طولانی این است: مدیرعامل استقلال در اوایل دهه نود (1392) باوجود پرداخت مطالبات امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده و فرهاد مجیدی، لاشه چک‌های آنها را در باشگاه بایگانی نکرده تا در دوره جدید مدیرعاملی فتح‌الله‌زاده، یک بار دیگر این چک‌ها را با مبلغ بسیار بیشتر وصول کند.

بر اساس آنچه در این بیانیه آمده، فتح‌الله‌زاده برای وصول این چک‌ها، 5 میلیارد تومان از باشگاه استقلال گرفته و این برداشت با تصویب هیئت‌مدیره بوده است. حالا سازمان خصوصی‌سازی در فرصتی سه روزه از مدیرعامل استقلال خواسته تا این رقم را به خزانه استقلال بازگرداند.

در بخشی از بیانیه آمده است: «آقای فتح‌الله‌زاده باید حداکثر تا تاریخ شنبه ۱۴۰۲/۱/۱۹ تمامی مبلغ پرداخت شده برای این چک‌ها را به باشگاه مسترد نماید. البته که سازمان خصوصی‌سازی موضوع یاد شده را از طریق مراجع ذی‌صلاح نیز پیگیری خواهد نمود.»

حالا باید منتظر واکنش فتح‌الله‌زاده و هیئت مدیره استقلال ماند و باید دید که تا روز نوزدهم فروردین ماه چه بر سر این عدد جنجالی 5 میلیارد تومان خواهد آمد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: