پایگاه خبری خانه فوتبال:

قصر رویاهای‌ اللهیار صیادمنش در انگلیس، به سرعت در حال فروریختن است. او که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به یک مهره محبوب برای هواداران هال‌سیتی تبدیل شد و کاری کرد که باشگاه نیز قرارداد قرضی‌اش را دائمی کند، از ماه‌ها قبل هرگز نتوانسته به‌طور کامل از بند مصدومیت رها شود.

صیادمنش قبل از جام‌جهانی پای ثابت اردوهای تیم ملی هم بود و حتی برای مدتی پیراهن شماره ۹ این تیم را بر تن داشت اما یک مصدومیت شدید در رقابت‌های چمپیونشیپ، در نهایت جام‌جهانی را از این بازیکن گرفت، مصدومیتی که ظاهرا او را به‌شدت تحت‌تأثیر قرار داده است. صیادمنش در نخستین فهرست قلعه‌نویی در تیم ملی جایی نداشت، آن هم در شرایطی که میانگین سنی فهرست این مربی به‌مراتب از تیم قبلی کمتر شده بود. با وجود این جای خالی صیادمنش در پروسه جوانگرایی تیم ملی، احتمالا نتیجه آسیب‌دیدگی مداوم این بازیکن است. مصدومیتی که یک سرعت‌گیر بسیار بزرگ در مسیر فوتبال ‌اللهیار به‌وجود آورده است.

صیادمنش فقط ۴ هفته بعد از شروع این فصل، آسیب دید و ۱۸ مسابقه تیمش را از دست داد. او بعد از بازگشت به زمین، ۳ بار برای تیمش به میدان رفت و دوباره از همان ناحیه همسترینگ آسیب دید تا ۸ بازی دیگر را هم از دست بدهد. صیادمنش البته بالاخره در این فصل نخستین حضور ۹۰ دقیقه‌ای در زمین را هم تجربه کرد اما موفق به زدن گل نشد. این مهاجم جوان در ۱۲ بازی این فصل، هیچ گلی نزده و فقط یک پاس گل داده است، آماری که می‌تواند برای ادامه حضور او در فوتبال انگلیس دردسرساز شود. فقط ۷ هفته به پایان لیگ باقی مانده و هال‌سیتی هنوز به‌طور کامل از خطر سقوط فاصله نگرفته است. این ۷ هفته بیشتر از هر بازیکنی برای ‌اللهیار کلیدی به‌نظر می‌رسد، زمانی که شاید این ستاره بتواند آمار این فصلش را دگرگون کند.

هنوز دلیلی برای ناامیدی از ماجراجویی صیادمنش در فوتبال انگلیس وجود ندارد. با این حال او باید بجنبد و به سرعت شرایط را تغییر بدهد. مدیران و مربیان هال‌سیتی، استعداد این مهاجم را شناسایی کرده‌اند و هنوز هم به او باور دارند اما اگر این روند تغییر نکند، او در فهرست خروج باشگاه قرار می‌گیرد. تا قبل از پایان این فصل، ستاره ایرانی هال‌سیتی باید به ‌خودش بیاید و با چند نمایش خوب، به همه نشان بدهد که ارزش انتظارکشیدن را داشته است. او بدون تردید یکی از مهم‌ترین استعدادهای نسل خودش در فوتبال ایران و حتی آسیا به ‌حساب می‌آید و کافی است دوباره چشمه‌هایی از همان جوان مستعد را به تصویر بکشد تا از ادامه کابوس این ماه‌ها جلوگیری کند. او هنوز می‌تواند یک پایان خوش در این فصل برای خودش و یک شروع دوباره در تیم ملی را رقم بزند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: