پایگاه خبری خانه فوتبال:

دیدار با استقلال شاید سرنوشت قهرمانی لیگ بیست و دوم را تعیین کند درحالی که غیبت هریک از ۴ بازیکن ملی پوش پرسپولیس می‌تواند غیرقابل جبران باشد.
پنج شنبه هفته جاری پرسپولیس باید در تهران و استادیوم آزادی به مصاف تیم ملوان انزلی برود. نکته قابل توجه آن که هر ۴ بازیکن ملی پوش پرسپولیس ۳ کارته بوده و درصورت گرفتن اخطار برابر تیم مازیار زارع از دیدار با مس کرمان محروم خواهند شد. علیرضا بیرانوند، میلاد سرلک، وحید امیری و مهدی ترابی اگر در دیدار با ملوان انزلی کارت زرد بگیرند بازی با مس کرمان درهفته بیست و ششم را از دست خواهند داد.نگرانی بزرگ تر یحیی گل محمدی در خصوص ۴ بازیکن ملی پوش خود مربوط به بازی با مس کرمان و دیدار حساس بعدی پرسپولیس برابر استقلال تهران در دربی برگشت است. اگر این بازیکنان ملی پوش جلوی مس کرمان کارت زرد بگیرند آن گاه اتوماتیک وار بازی حساس با استقلال تهران را غایب بوده و این می‌تواند تبعات سختی برای پرسپولیس و یحیی گل محمدی درپی داشته باشد.

دیدار با استقلال تهران شاید سرنوشت قهرمانی لیگ بیست و دوم را تعیین کند درحالی که غیبت هریک از ۴ بازیکن ملی پوش پرسپولیس می‌تواند غیرقابل جبران باشد. علیرضا بیرانوند، وحید امیری، مهدی ترابی و حتی میلاد سرلک مهره‌های تأثیرگذاری برای پرسپولیس بوده و یحیی گل محمدی به تمامی آنها جهت موفقیت مقابل استقلال نیاز دارد. البته علی نعمتی، گئورگی گولسیانی و محمد عمری نیز سه کارته هستند که دو بازیکن آخر نیز مهره‌های تأثیرگذاری برای پرسپولیس محسوب می‌شوند.

فراموش نباید کرد گئورگی گولسیانی ناجی پرسپولیس در دربی رفت برابر استقلال بود که هر دو گل سرخپوشان تهرانی را برابر شاگردان ساپینتو به ثمر رساند و حالا یحیی گل محمدی اصلا دوست ندارد او را در دیدار برگشت مقابل آبی‌ها از دست بدهد

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: