پایگاه خبری خانه فوتبال:

با اعلام مالک نساجی، حمید مطهری از این تیم جدا خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با اعلام رضا حدادیان ، مالک نساجی پس از جلسه امروز هیات مدیره باشگاه با حمید مطهری در نهایت طرفین برای جدایی این مربی به توافق رسیدند.
مالک نساجی همچنین اعلام کرد قرار است یک سرمربی اسپانیایی جانشین مطهری شود.
این مربی ظاهراً سابقه حضور در لیگ عربستان را داشته و تا پایان فصل آینده با نساجی همکاری خواهد کرد.
بیانیه باشگاه نساجی درمورد جدایی مطهری/ اینجا خانه توست!
باشگاه نساجی بیانیه ای را برای جدایی حمید مطهری از این تیم صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، پس از بیست‌وپنج هفته همکاری با حمید مطهری، به‌طور توافقی این سرمربی از نساجی جدا شد.

در متن بیانیه باشگاه نساجی آمده است:

«اینجا خانه توست»؛ این جمله را به حمید مطهری عزیز می‌گوییم که دانش و منش و اخلاقش در فوتبال ایران زبانزد است. باید برای تمام آنچه نثار نساجی بزرگ کردی، از تو تشکر کنیم. همه ما در این فوتبال آموخته‌ایم که هر آمدنی را رفتنی است و برد و باخت، همیشگی نیست.

امیدواریم در ادامه زندگی شخصی و حرفه‌ای موفق باشی و خاطرات خوش، میان ما حکم کند. در پناه حق...

مالک باشگاه نساجی: امیدوارم مطهری پست خوبی در تیمی دیگر پیدا کند/ قرارداد ما با مربی اسپانیایی 1.5 ساله است

رضا حدادیان گفت: نساجی خانه حمید مطهری است ولی با این حال امیدوارم یک پست خوب در تیمی دیگر پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، رضا حدادیان در خصوص جلسه هیئت مدیره باشگاه نساجی گفت: جلسه امروز با حضور مطهری برگزار شد. جلسه بسیار خوبی بود. مطهری یکی از سرمایه های کشور است. مربی است که با پرسپولیس افتخارات زیادی در لیگ ایران بدست آورده و تاثیرگذار بوده است. او انسانی فهیم و جنتلمن و فنی است. مربی که در نیم فصل اول با 20 امتیاز پنجم جدول می شود به این معناست که یک قابلیت هایی دارد. تیم ما در 11 بازی بردی بدست نیاورد. این نتیجه مورد پذیرش هواداران ما قرار نگرفت. تیم ما مشکل داشت و مثل نیم فصل اول نتوانست آن ضرب آهنگ همیشگی را داشته باشد.

sp6VkHr77zi6

وی ادامه داد: انتظاراتی که هواداران از ما داشتند، برطرف نشد. توقعات از این تیم بالا رفته بود. ما یک تیم خصوصی هستیم و ما توانایی تقابل با 7-8 تیم را نداشتیم ولی مطهری توانست تیم را در نیم فصل اول به پنجم جدول برساند. 

مالک باشگاه نساجی گفت: امروز جلسه ای که با مطهری داشتیم، هر دو به این توافق رسیدیم که در باشگاه نساجی با هم همکاری نکنیم. نساجی، خانه باشگاه مطهری است. بضاعت تیم ما که خوب بوده است و ما توانستیم در نیم فصل اول پنجم شویم. یک سری از بچه ها ناراحت بودند و امیدوارم مطهری یک پست خوب در یکی از تیم های لیگ برتر بگیرند.

حدادیان گفت: در همین 5 هفته یک مربی خارجی به تیم خواهد آمد. مربی که در کشورهای عربی کار کرده است. این هفته به تیم خواهند رسید و در این 5 هفته اگر نتیجه خوبی داشته باشد، ادامه خواهیم داد. البته قرارداد این مربی خارجی تا پایان فصل بعدی است. 

وی اظهار داشت: ما یک سری نگرانی های امنیتی در بیرون از ورزشگاه داریم و می خواهیم تلاش کنیم تا AFC را راضی کنیم تا بازی ها در قائم شهر برگزار شود. 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: