پایگاه خبری خانه فوتبال:

با تصمیم اعضای هیات مدیره باشگاه نساجی این باشگاه به همکاری خود با حمید مطهری پایان داد و هدایت مازنی‌ها در ادامه مسیر به کارلوس هرناندس اینارخوس اسپانیایی محول شد.

به گزارش "ورزش سه"، خبر پایان همکاری نساجی و حمید مطهری در حالی در کانال رسمی این باشگاه اطلاع رسانی شد که تیم با 24 امتیاز از 25 بازی در رده دوازدهم جدول قرار دارد و خطر سقوط به دسته پایین تر را حس نمی‌کند و در جدول شانس قهرمانی جام حذفی هم باقی مانده است.  فصل گذشته هم اتفاق مشابه در نساجی رخ داده بود و در فاصله 4 هفته مانده به پایان بازی‌ها و در حالی که نساجی قهرمان جام حذفی شده بود، همکاری ساکت الهامی و نساجی پایان یافت. اینبار اما بر خلاف فصل قبل باشگاه نساجی مربی موقت برای تیم انتخاب نکرد و دست به جذب یک مربی اسپانیایی زد.

نیت نساجی از اینکه در 5 هفته پایانی بازی‌ها مربی خارجی به‌خدمت گرفت، این است که او در این فرصت لیگ برتر ایران و بازیکنان دیگر تیم‌ها را بشناسد و برای فصل آینده یک تیم خوب ببندد تا هم از اعتبار نساجی در لیگ برتر دفاع کند و هم تیم خوبی را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا جفت و جور کند. این تصمیم اگر در پایان فصل گرفته می‌شد، مربی خارجی باید هفته های ابتدایی فصل آینده را صرف شناخت از لیگ برتر و هم چنین بازیکنان ایرانی می کرد، اما اکنون در این برهه از زمان که 5 هفته به پایان بازی‌های لیگ برتر باقی مانده است و همچنین جام حذفی می‌تواند به شناخت خوبی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر و هم چنین بازیکنان تیم‌ها برسد. اگر چه نساجی تنها با 5 حریف در فرصت باقی مانده رویارو خواهد شد، اما کارلوس هرناندس اینارخوس اسپانیایی این موقعیت را دارد بازی دیگر تیم‌ها را ببیند و شناخت خوبی از تیم‌ها و نفراتشان به دست بیاورد. بر همین اساس قرارداد نساجی با مربی اسپانیایی تا پایان فصل آینده منعقد می شود.

نساجی به سبب قهرمانی در فصل گذشته جام حذفی که مهمترین افتخار این تیم در طول بیش از 60 سال حیات بود، در صورت تایید کمیته صدور مجوز حرفه ای یکی از سهمیه‌های مستقیم ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: