پایگاه خبری خانه فوتبال:

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال نسبت به حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حجت کریمی درمورد آخرین شرایط استقلال، احتمال کسر امتیاز از این تیم و حواشی اخیر آبی پوشان اظهار داشت: بایت کسر امتیاز و بستن پنجره هنوز دو هفته زمان داریم. دو هفته زمان داریم که بدهی‌ها را پرداخت کنیم و پنجره بسته نشود. اگر پنجره بسته هم شود بعد از پرداخت پول می توانیم پنجره را باز کنیم. کسر امتیاز برای این فصل نیست و باید منتظر رای‌های بعدی ماند. 

وی ادامه داد: تا آخر ماه باید پول را پرداخت کنیم. اگر پرداخت نشود پنجره استقلال بسته خواهد شد که بازهم جای نگرانی نیست، چون هر زمانی که پول پرداخت شود پنجره باز می‌شود. هواداران نگران نباشد، چون قول می‌دهم که این اتفاق رخ ندهد. موضوع کسر امتیاز اصلاً صحت ندارد و فضای مجازی فقط این مسائل را مطرح کرده و هواداران را نگران می‌کند. برای فصل جاری کسر امتیاز نداریم. خیال هواداران راحت باشد. 

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: حذف قطعی استقلال از آسیا صحت ندارد. اگر آقایان نامه‌ای دارند منتشر کنند. ما تا حدود 25 خردادماه زمان داریم تا موارد مربوط به استقلال بررسی شود. تمام بارگذاری‌ها انجام شده است. متاسفانه سر موضوع استراماچونی فضایی را ایجاد کردند که این مشکلات ایجاد شد. هواداران نگران نباشند و هیچ کسر امتیازی شامل حال استقلال نخواهد شد. بازیکنان و کادر فنی بسیار زحمت می‌کشند و دلی در این شرایط سخت پیش می‌روند. 

کریمی در پاسخ به این سوال که استقلال به دنبال واگذاری کمپ استقلال به یک کارگزار است یا خیر، تصریح کرد: این موضوع صحت ندارد، چون برای این کار هم بخش خصوصی‌سازی باید اجازه بدهد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: