پایگاه خبری خانه فوتبال:

علی فتح‌الله‌زاده در حالیکه استقلال با مدیریت او هر هفته از کورس قهرمانی، دورتر می‌شود مدعی شده که پنجره استقلال را در این هفته باز می‌کند!

به گزارش فوتبالی، داستان از این قرار است نزدیکان فتح‌الله‌زاده مدعی شده اند منابع مالی لازم برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی و خرید بازیکن از فردا! در اختیار آبی‌ها قرار می‌گیرد.

ریکاردو ساپینتو که از ابتدای فصل و علیرغم حضور هافبکهای متعدد در تیمش، هنوز خلا یک پلی‌میکر را در استقلال حس می‌کند، تصمیم گرفته تا در نقل و انتقالات زمستانی با جذب یک بازیکن خارجی خط هافبک خود را تقویت کند اما بدهی استقلال به گابریل پین و هروویه میلیچ باعث شده تا پنجره آبی ها همچنان بسته بماند. 

بعد از شکست دیروز استقلال به سپاهان و دبل شدن توسط سپاهان و انتقادهایی که در فضای مجازی از علی فتح‌الله‌زاده شکل گرفته است، مدیرعامل استقلال در گفت و گویی وعده داد که پنجره نقل و انتقالات تیمش را حتما باز خواهد کرد.

ادعای فتح‌الله‌زاده طبق اطلاعاتی که به خبرنگار فوتبالی رسیده این بوده که فردا(شنبه)، طلب استقلال از یکی از اسپانسرهای این تیم بابت قراردادی که مدیرعامل سابق آبی‌ها برای تبلیغ پشت پیراهن بسته بوده وصول می‌شود! اینکه چقدر ادعای فتح‌الله‌زاده درست است یا نه مشخص نیست اما فردا همه چیز مشخص می‌شود.

 با توجه به اینکه استقلالی‌ها مطالبات میلیچ را قبلا از طریق یک صرافی واریز کرده بودند (البته که این پول به دست مدافع کروات سابق آبی‌ها نرسیده و به همین دلیل استقلال از طریق چند صرافی پیگیر این موضوع است) اگر ادعای فتح الله زاده درست از کار دربیاید، آبی‌ها  با پولی که به حسابشان واریز خواهد شد، می توانند بدهی خود به پین را پرداخت و در صورت حل مشکل میلیچ، پنجره‌شان را باز کنند. البته در روزهای گذشته آنقدر وعده‌های فتح‌الله‌زاده عملی نشده که برای هواداران استقلال باور کردن این وعده هم چندان راحت نیست!

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: